פאנל סוער התקיים בכנס “מעריב” שנערך שלשום בירושלים, עם לא מעט כותרות, בהן ההתקפה החריפה של נשיא להב, עו”ד רועי כהן, על פקידי האוצר: “עם כל הכבוד לשר האוצר, מי שמנהל את המדינה אלה הם פקידי האוצר שמקבלים את ההחלטות החשובות. מבחינתם עסק נפתח, עסק נסגר, אין לזה שום משמעות". 

כהן הוסיף: “עושים סיבוב על הסקטור שהוא מנוע הצמיחה של המשק. השתרשה במדינה דעה שהעצמאים מרמים את מס הכנסה ולכן לא מגיעות להם שום הטבות. אם עצמאי חולה ויושב בבית שלושה חודשים, מי יעזור לו?". כשמנחה הפאנל, הפרשן הכלכלי של “מעריב” יהודה שרוני, שאל אותו לפשר הטון החריף שלו, אמר כהן: “אני מסיר את הכפפות. אני כאן בשביל להודיע שביום הבחירות 530 אלף עסקים לא ישכחו לפוליטיקאים את ההחלטות שלהם”.

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן התייחס להערכות במערכת הפוליטית לגבי הקדמת הבחירות: “אין סיבה שהממשלה הזו לא תכהן עד סוף הקדנציה. אם נלך
לבחירות זה לא מפני שאין הסכמה על סעיף כזה או אחר, אלא רק כי מישהו מסוים חושב שיותר נוח לו ללכת לבחירות עכשיו”.


כשנשאל על המלחמה שלו בבנקים, אמר השר כהן: “המערכת הבנקאית בארץ היא אחת הריכוזיות בעולם המערבי ומי שמשלם את המחיר הם הלקוחות”.
נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש התייחס לעובדה שבין מקבלי פרס התעשייה השנה אין אף אישה: “אני לא מכיר אף אישה תעשיינית שמוכנה לקבל פרס רק כי היא אישה. הקריטריונים לקבלת הפרס הם מקצועיים. מי שיפר את מעמד העובד? מי שיפר רווחיות? יזמנו פנייה לכל הנשים בתעשייה, גם לערבים ולבני מיעוטים. בסופו של יום, בתעשייה נבחרים על פי אמות מידה מקצועיות בלבד”.

ברוש התייחס גם למצבם העגום של הקשישים שמתקשים לגמור את החודש. “החובה שלנו היא לדאוג לאנשים שבנו את המדינה שיוכלו לחיות בכבוד”, אמר ופירט תוכניות של ארגוני המעסיקים בנושא. כשנשאל אם פניו לפוליטיקה, השיב כי שקל את הנושא, אך בסופו של דבר קיבל החלטה לא להיכנס לפוליטיקה.
מנכ”ל מנורה מבטחים גיא קריגר דיבר על הרגולציה במשק: “אני יכול להבין את מי שיושב בירושלים ורוצה לתפוס מרובה. רגולציה נכונה היא נכס לעם ישראל אם היא מתעלת את העניינים לטובת הצרכן”.