לילה לא שקט עבר על תושבי באר שבע, עם רקטה ששוגרה מעזה לפנות בוקר ופגעה בבית מגורים בעיר, כשהיא גורמת לנזק רב. בלש משטרת ישראל אלעד כהן, שהגיע לאזור במהירות, סיפר כיצד חילץ אם ושלושת ילדיה מבניין המגורים: "במהלך הלילה הייתי בפעילות מבצעית, לפתע שמענו אזעקה ופיצוץ גדול מאוד, מיד הבנו שזה קרוב אלינו מאוד וזיהינו את פטריית העשן. אני ובלש נוסף היינו הצוות הראשון שהגיע לאזור וראינו כיצד הבית ספג פגיעה ישירה.



"נכנסו לגינה וזיהינו אישה עם שלושה ילדים. כל הבית קרס עליהם אבל הם לא נפגעו. הם היו מפוחדים ומבוהלים. מיד שאלתי אם יש עוד אנשים בבית וסרקנו את הבית בחיפוש אחר אנשים נוספים. לאחר מכן ניתקנו את החשמל והמים בבניין ופינינו את האם וילדיה לבית השכן תוך כדי שהזמנו את מד"א וכיבוי אש".


"האם סיפרה שהיא שמעה את האזעקה ולכן רצה עם ילדיה מהקומה השנייה לראשונה כדי להתחבא בממ"ד. זה מה שהציל את חיי הילדים. הקומה הראשונה כולה קרסה כתוצאה מהפגיעה. הקירות עפו לכל עבר וכל שנשאר בקומה הם העמודים התומכים. אפילו המנוע של המזגן עף. מרגע שנשמע האזעקה עד לרגע הפגיעה היו כ-40 שניות.

בזמן הזה היא הספיקה להעיר את הילדים ולהציל אותם ואת עצמה. אני לא רוצה לדמיין מה עבר על האישה הזו בזמן שהטיל פגע לה בבית, כשהכל קורס במכה אחת".