ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' התראיין הערב (רביעי) בערוץ 10, והתייחס למצב הביטחוני בעקבות ירי הרקטה הלילה, שפגע בבית פרטי בעיר וגרם להרס רב במקום. דנילוביץ עדכן גם כי "אני בקשר ישיר עם משפחת תמנו, הם נמצאים כאן באחד המלונות בבאר שבע, סביבם העובדים הסוציאליים, הם מקבלים ליווי צמוד. ברגעים אלו מתגלה הישראלי היפה במלוא עוצמתו, מרעיפים עליהם המון תמיכה וסיוע". 


בהתייחס לדעתו על הצעדים הבאים שעל הממשלה לנקוט אמר: "המודיעין לא פרוש בפניי, אני לא יודע מה הגורמים המקצועיים בצה"ל אומרים, אבל אני כן יכול להיות 'הפה של הציבור הישראלי' ולהגיד שאם אפשר להגיע להסדרה, לשקט, ולשגרה של שלווה לכולנו זה יהיה עדיף"

"אבל אם אנחנו רואים שהשגרה הופכת להיות בלתי נסבלת, בטח כשהמדינה קמה כל בוקר ליום בלתי צפוי, זאת מציאות שאסור להשלים איתה. אנחנו מבקשים מהממשלה לעשות לזה סוף, אם זה במאמצים דיפלומטיים או במעשים אחרים", הוסיף. 
"בסופו של דבר, מדינת ישראל ידעה לצאת למבצע כשהיה צריך. זה לא נכון שאני אעמוד כאן ואתלהם. שוחחתי עם ראש הממשלה, ואמרתי לו מה אני חושב, אבל אני חושב שחלק מהדברים שאנחנו אומרים צריך להגיד באחריות ובדלתיים סגורות, לא כל דבר צריך להיות מול המצלמה", סיכם דנילוביץ'.

פגיעת רקטה בבאר שבע. צילום: מד"א


בסביבות השעה 3:40 הלילה פגעה הרקטה בבית מגורים בבאר שבע. זוהי הרקטה הראשונה שנורתה על העיר מזה כחודשיים. בעקבות הירי צה"ל תקף הבוקר ברצועת עזה מספר מטרות טרור, וכן ראש הממשלה קיים הערכת מצב ביטחונית בהשתתפות שר הביטחון, סגן הרמטכ"ל, ראש המל"ל, ראש השב"כ ובכירי מערכת הביטחון. בעקבות ההסלמה, הרמטכ"ל גדי איזנקוט הקדים את שובו מארצות הברית.