לסיפור הבא אפשר לקרוא בשמות הדו משמעיים: חזר על ארבע, או מי הכלב? הסיפור הזה קשור לכלב קטן שהפך למוקד מריבה בין בני זוג וננטש באגודת צער בעלי חיים. הגבר הגיע לרחוב הרצל 159 בתל אביב עם כלב קטן, כשלטענתו מצא את הכלב והוא תוקפני ונשכן. מכיוון שהכלב הוצג בצער בעלי חיים כמי שנשך, הובהר למוצא כי חובת האגודה להפנות אותו להסגר על פי חוק. 
 
האיש התעצבן שלא יוכל להשאיר את הכלב ויצא מהמקום. הוא נכנס לרכבו ופשוט נטש את הכלב המסכן על המדרכה הסמוכה לבית האגודה. עובדי צער בעלי חיים הצליחו לתפוס את הכלב, שהיה נסער מאוד, מפוחד ומבוהל, והכניסו אותו לאחד התאים. במקביל, עובד באגודה שתפקידו בין היתר לאתר כלבים נטושים, נתקל בפוסט עצוב על כלב שהלך לאיבוד.

"עזרו לנו למצוא אותו, שמו לאקי. הוא בן 9. הילדים עצובים. בבקשה תעזרו", נכתב בפוסט. על פי התמונה האיש זיהה מיד שמדובר בכלב הזה. כשיצר קשר עם כותבת הפוסט, התברר כי האדם שנטש את הכלב באגודה הוא בן זוגה של האישה, שמאחורי גבה רצה להיפטר מהכלב שלהם. 


נציג של האגודה התקשר לאיש והוא התחנן שלא  יספרו לאשתו, אך לשווא.  "אנחנו דוגלים בכך שבני זוג צריכים לפתור את הבעיות ביניהם ורק שלא יפגעו בכלב. הוא בוודאי לא אשם", אומר דובר אגודת צער בעלי חיים בישראל, גדי ויטנר־אורסיאנו, שמזכיר כי נטישת כלב ברחוב היא עבירה על פי חוק צער בעלי חיים. באגודה שוקלים אם להגיש תלונה נגד הבעל שנטש את כלב המשפחה או להסתפק בעונש שיקבל מאשתו. יש לציין כי כל האירוע תועד במצלמות האגודה.