בלון תבערה נמצא הלילה (חמישי) מעט לאחר חצות סמוך לתחנת אוטובוס שליד בית החולים ״ברזילי״ באשקלון. כוחות משטרה שהגיעו למקום סגרו את הזירה בטווחי ביטחון וחבלן משטרה טיפל בבלון. במשטרה שבים ומזכירים: "בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש להתקשר ולדווח למוקד 100 במשטרה, להתרחק מהמקום ולהשאיר את הטיפול בחפץ לחבלן משטרת ישראל". 
 
בפיקוד העורף הודיעו הבוקר על חזרה מלאה לשגרה בעוטף עזה, תוך הסרת כלל המגבלות. במועצה האזורית שער הנגב, מיהרו להודיע על כך לתושבים. בהודעה שנשלחה אליהם מטעם המועצה נכתב: "אחרי המתנה לא קצרה ומותחת, שמחים לעדכן שלאחר הערכת מצב של הצבא הוחלט לחזור לשגרה מלאה. הלימודים וכל שאר המסגרות החינוך יתקיימו כרגיל".
 
שתי רקטות ארוכות טווח שוגרו מרצועת עזה לעבר ישראל אתמול. האחת פגעה בבית בבאר שבע. השניה, ששוגרה לעבר מרכז הארץ, נפלה בים. הרקטה שנורתה לבאר שבע פגעה בביתה של משפחת תמנו וגרמה לנזק רב. רק תושייתה של האם מירי מנעה אסון כבד. האם, ששמעה את האזעקה, הספיקה לאסוף את שלושת ילדיה ולהיכנס לממ"ד וכך ניצלו חייהם.

פגיעת רקטה בבאר שבע. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
פגיעת רקטה בבאר שבע. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 
כזכור, חבלני משטרה נטרלו שלשום בלון תבערה עליו התקבל דיווח מאזרח באחד מיישובי המועצה האזורית לכיש. ביום שני אותר בלון החשוד כבלון תבערה על ידי מאבטח מוסד חינוכי באחת משכונות העיר באר שבע. חבלן משטרה שהגיע למקום טיפל בחפץ והסיר חשש וסכנה במקום.