זעקת הנשים השקופות: 20 נשים נרצחו השנה על ידי בני זוגן, האחרונה שבהן רק השבוע, בנתניה. בעקבות זאת, הגיעו היום (חמישי) מאות נשים למרכזי הערים הגדולות, כדי למחות על התופעה. בתל אביב התקיימה המחאה בכיכר דיזנגוף, לשם הגיעו גם נבחרי ציבור כמו ציפי לבני ותמר זנדברג ועליזה לביא. 



ברכה ברד, מנכ"לית עמותת כולן, שהשתתפה היום באירוע בתל אביב, אמרה כי"ביטחונן של נשים הוא לא הפקר. לא יכול להיות שמבטיחים לנו שוב ושוב משאבים למניעת אלימות במשפחה ובפועל לא יעשו כלום. הגיע הזמן שהממשלה תתייחס לרצח נשים ברצינות הראויה ותממש במלואן את המלצות הועדה הבין משרדית למניעת אלימות במשפחה".



יו"ר נעמת, גליה וולוך, אמר כי "זעקת הנשים השקופות תישמע מחר בכל רחבי הארץ. זו קריאת השכמה לממשלת ישראל ולחברה הישראלית- לא עוד. הגענו למצב חירום של ממש, כאשר מדי יום נשים מוכות, מותקפות ואף נרצחות על ידי בני זוגן, קרוב משפחתן או גורם בסביבתן. המאבק נגד האלימות משותף לנשים וגברים כאחד ואני משוכנעת שנראה מחר בכיכרות את המוני בית ישראל זועקים ׳עד כאן'".



במהלך המחאה התפתח עימות קצר בין ברד, לבין ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שהגיע לתמוך בהפגנה. מורד שאלה אותו מדוע הוא לא ממגר את הזנות ומאשר מועדוני חשפנות ובתי בושת.