מה שהתחיל כחופשה מהנה של זוג צעיר ותינוקת בעיר אילת הסתיים ברגע אחד בטרגדיה קשה. כפיר ושירה אביטן (28) מקצרין ובתם גאיה בת השבעה חודשים נהרגו אתמול לפני הצהריים בהתנגשות מכוניתם עם אוטובוס שהגיע ממול בכביש 90, סמוך לצומת נאות הכיכר. אוטובוס של אגד היסעים, שבו היו כ־50 עובדים בבתי מלון בים המלח, יצא מדימונה. כשלושה ק"מ לאחר צומת נאות הכיכר סטה האוטובוס מנתיבו והתנגש בעוצמה ברכב הפרטי שהגיע ממול. למשפחת אביטן לא היה סיכוי.

תאונה בים המלח
שכנה שהכירה את בני הזוג סיפרה: "אנחנו בהלם, זה לא נתפס איך משפחה נמחקה. איזה טרגדיה נוראה, אנחנו לא מעכלים. הם היו משפחה טובה נחמדה ושקטה. זה לא נתפס".

"זה יום אבל גדול לקצרין", אמר ראש מועצת קצרין, דימטרי אפרצב. "המשפחה אהודה ומוכרת, והצער של כולנו עמוק מאוד". האם, שירה אביטן, נולדה וגדלה בקצרין כמו גם חמשת אחיה ואחיותיה. אמה, גוטי, היא פנסיונרית של המועצה. שירה נישאה לכפיר, שגדל בקריית אתא, ובני הזוג הקימו את ביתם בקצרין. לפני כשבעה חודשים נולדה בתם גאיה."זו משפחה מאוד נחמדה ומוכרת בקצרין", סיפר תושב ביישוב. "אנחנו בהלם גדול".

צילום: רס"ר אסף שבת, מפקד משמרת נגב מזרחי

 
נהג האוטובוס, כבן 50, סיפר כי שמע פיצוץ בגלגל ונגרם כשל במערכת ההיגוי, שהביא לאובדן השליטה ולהתנגשות. בוחני תנועה בודקים את גרסתו. 14 מנוסעי האוטובוס נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

"האוטובוס התחיל להתנדנד מצד לצד ואז שמענו חבטה", סיפר אחד הנוסעים. "בהתחלה הייתה בהלה ורצינו לשבור את החלונות באוטובוס. לא הבנו מה קרה". הלווייתם של שירה, כפיר וגאיה אביטן תתקיים מחר בשעה 13:00 בבית העלמין בקצרין.