כפיר, שירה וגאיה אביטן, שנהרגו בתאונה הקטלנית שהתרחשה אתמול בכביש 90 הובאו היום (שישי) לקבורה בבית העלמין בקצרין, בה התגוררו. כפיר שירת כנגד משמעת וזכה לטקס קבורה צבאי. "איך הלכתם כולכם ביחד?", ספדו להם מכריהם הכאובים. התאונה התרחשה בקטע הכביש שבין צומת הערבה לכיוון צפון מזרח סמוך למפעלי ים המלח. 14 מנוסעי האוטובוס, בהם הנהג, נפצעו קל ופונו במסוק מד"א ובאמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע. 



הקברים של משפחת אביטן. קרדיט: מאיר וקנין


הקברים של משפחת אביטן. קרדיט: מאיר וקנין



נהג האוטובוס שהתנגש ברכב בו נסעו ההרוגים טען כי חש בכשל בהיגוי לפני התאונה ושמע פיצוץ מכיוון הצמיג השמאלי הקדמי של הרכב. דן בונבידה, אחד מנוסעי האוטובוס, תיאר ב-103FM את השתלשלות האירועים: "האוטובוס החל לרעוד ולהתנדנד במהלך הנסיעה. לא הרגשתי שהוא נסע מהר מדי. אני מכיר את הנהג, הוא בא ממשפחה טובה מדימונה". הנוסע העריך שהיה פנצ'ר בגלגל: "איך זה קרה אינני יודע, אנחנו לא הרשות השופטת אך מרגע הרעידה ועד ששמענו את המכה עברו כ-30 שניות. הרגשנו חבטה ולא הבנו שמדובר ברכב. לאחר שעצרנו וירדנו מהאוטובוס הבנו את גודל המקרה. חשוב לציין שרצינו להגיש עזרה ולסייע אך המשטרה סירבה". 

 


שכנה שהכירה את בני הזוג סיפרה: "אנחנו בהלם, זה לא נתפס איך משפחה נמחקה. איזה טרגדיה נוראה, אנחנו לא מעכלים. הם היו משפחה טובה נחמדה ושקטה. זה לא נתפס".



"זה יום אבל גדול לקצרין", אמר ראש מועצת קצרין, דימטרי אפרצב. "המשפחה אהודה ומוכרת, והצער של כולנו עמוק מאוד". האם, שירה אביטן, נולדה וגדלה בקצרין כמו גם חמשת אחיה ואחיותיה. אמה, גוטי, היא פנסיונרית של המועצה. שירה נישאה לכפיר, שגדל בקריית אתא, ובני הזוג הקימו את ביתם בקצרין. לפני כשבעה חודשים נולדה בתם גאיה."זו משפחה מאוד נחמדה ומוכרת בקצרין", סיפר תושב ביישוב. "אנחנו בהלם גדול".

כפיר ושירה אביטן. קרדיט: צילום מסך מתוך הפייסבוק