חבר הכנסת חיליק בר (המחנה הציוני) הגיש היום (ראשון) תלונה למשטרת ישראל ולועדת האתיקה של הכנסת בעקבות הפוסט שפרסם, במהלך סוף השבוע, חבר הכנסת אורן חזן. בפרסום, הוא תקף בצורה חריפה מאוד את חגי אלעד, מנכ"ל בצלם, זאת בעקבות נאומו באו"ם
"הפוסט של ח"כ אורן חזן נגד חגי אלעד הוא לא פחות מהסתה בוטה לרצח ולאלימות, תוך שהוא שם את תמונתו של אלעד תחת הכותרת 'מבוקש חי או מת', תוך קריאה ממשית לפעולה אקטיבית של הציבור בחיפושו לשם ענישתו של אלעד המתואר כ'מבוקש' ותוך הצעת פרס לציבור המסייע", אמר בר. הוא הוסיף: "אין צל של ספק כי ייתכן פירוש ממשי של דבריו של חזן על ידי מי מקוראי הפוסט, כקריאה למעקב אחרי אלעד המתואר כ'מבוקש ובוגד' ופגיעה ממשית בו". 
בר טען כי "בפוסט שפירסם חזן הוא חצה אפילו את גבולות השפלות והמסוכנות שהוא רגיל להן, ואנו רגילים להן ממנו". הוא סיכם: "על אף התנגדותי הנחרצת לדברי אלעד באו"ם, אני קורא לציבור לנהוג באחריות ולגנות המעשה של חזן, וכן אני קורא למוסדות החוק לטפל באופן נוקב ולא מתפשר בפוסט המסוכן והמסית".

חזן הגיב לתלונה ומסר: "אני מציע שהח"כ המיותר, מהמפלגה הנעלמת, שעומד להיזרק מהכנסת בבחירות הקרובות יגש לחפש לעצמו עבודה במקום להפריע לי בעשייה". הוא הוסיף כי "במקום לבלבל ת'מוח לציבור, ולחפש תשומי על גבי, מוזמן המובטל העתידי לעבוד, ולעזור לי למצוא את מנכ"ל בשקר, רק שיקח בחשבון שלא מדובר בפרס כספי אלא מוסרי, כזה שאבד להם שם בשמאל כבר מזמן ולכן הציבור מאס בהם".
כזכור, חזן כתב ביום שבת בלילה בחשבון הפייסבוק שלו פוסט על חגי אלעד, שעורר סערה:
"נדרשת עזרת הציבור באיתור מבוקש! חגי אלעד, מנכ"ל "בשקר" (בצלם), הבוגדני שפעם אחר פעם מסתובב בעולם במטרה אחת - להכפיש ולהרוס את צה"ל ומדינת ישראל. יקיריי, הפעם השקרן חצה את הגבול האדום, כל היודע דבר על מקום הימצאו וזמן החזרה שלו, מתבקש לעדכן אותי. בכוונתי לחכות לו בשדה התעופה ולמסור אותו לחקירה ב Israel Police - משטרת ישראל . אם אתם רואים אותו במטוס, באחד מנמלי התעופה בעולם או בכל מקום אחר, אשמח לעדכון, כדי שאוכל לשים סוף לפעילות הבוגדנית שלו כדי שלא יבלה בשדות תעופה אלא מאחורי סורג ובריח. שם מקומו. שתפו, פרס ערכי ימסר למוצא הישר. *חברים, יש כאלה שמגיבים שצריך להרוג בוגדים וכו', בואו נזכור שאנחנו לא בית המשפט, אנשים כמוהו צריכים להרקב בכלא אבל חלילה אסור לנו לקחת את החוק לידיים!".