פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים כנגד גפן אוחנה, בן 29 מקרית שמונה, בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, חבלה במזיד ברכב והיזק בזדון. על פי כתב האישום, אוחנה והמתלונן נגדו עבדו כנהגי משאית במאפייה שבאזור התעשייה בקריית שמונה. אוחנה החליט לפגוע במתלונן בעקבות קשר זוגי בינו לבין בת זוגו לשעבר, ועשה זאת בדרך חסרת פרופורציות. 


ב-12 לאוקטובר, סמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר, בזמן שהנאשם והמתלונן היו באזור העמסה במאפיה, הגיע אוחנה מאחורי גבו של המתלונן, קפץ עליו ונעץ את שיניו בעוצמה באוזנו הימנית. כתוצאה מהנשיכה החזקה, נתלשה האוזן של המתלונן כולה ממקומה.

אבל לא די בזאת. לאחר שתלש את האוזן, הנאשם הניף מוט ברזל לכיוונו של המתלונן חסר האונים, שנמלט בריצה לכיוון עמדת השומר וביקש את עזרתו. השומר הכניס את המתלונן לעמדת השמירה ונעל אותה, אולם הנאשם שבר את דלת הזכוכית של העמדה באמצעות המוט ותקף את המתלונן באגרופים. לאחר שעשה זאת, ולפני שנמלט מהמקום, שבר את השמשות של רכבו של המתלונן. 
  
המתלונן פנה לבית החולים, שם ניסו לתפור את אוזנו בחזרה, אולם בסופו של דבר הניסיון נכשל וכעבור מספר ימים אוזנו השחירה. כעת, מועמד אותו אדם לניתוח לכריתת האוזן. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו .