שוב תקלות בקו הרכבת המהיר לירושלים: רכבת ישראל מסרה הבוקר (שלישי) כי "בשל תקלה ברכבת שנמצאת בכוננות לצורכי בטיחות בתחנת נבון, בוטלו שתי רכבות הבוקר של השעה 06:30. צוותים טכניים של רכבת ישראל הגיעו למקום. עד לתיקון התקלה הקו יפעל בתדירות של רכבת אחת לשעה, הודעות נמסרו לנוסעים שנרשמו לנסיעה". 

ברכבת ישראל מסרו כי התקלה סודרה והרכבת חזרה לפעולה סדירה ותפעל במתכונת הרגילה שלה. אולם מאז הושק הקו החדש בחודש שעבר דווח על מספר תקלות רבות ונשמעה ביקורת גם על כך שהקו נוסע כמעט ריק, בעוד קווי רכבת אחרים עמוסים בעקבות העברת קרונות מהם לטובת הקו החדש.

כזכור, בשבוע שעבר רכבת שבתוכה היו כ-150 נוסעים וחמישה אנשי צוות נתקעה במשך כחצי שעה במנהרה, בעת שהייתה מתחנת נתב"ג לתחנת נבון בירושלים. ברכבת ישראל ציינו שהרכבת נתקעה במנהרה הראשונה לאחר נתב"ג, המכונה "מנהרה 3" בגלל תקלה בקטר.
 
קטר שהיה בכוננות נשלח לרכבת התקועה במנהרה, על מנת להתחבר אליה והוא הביא את הרכבת בחזרה לתחנת נמל התעופה בן גוריון ומשם הם עברו לאוטובוסים שהזמינה רכבת ישראל, לירושלים. ברכבת ישראל ציינו שנשלחו מסרונים אישיים לנוסעים, המתארים את התקלה ומשמעותה וחולקו להם בקבוקי מים וחטיפים. במשך השבוע בוטלו קווי רכבת רבים, וברכבת ישראל הסבירו כי התקלות נובעות עקב העבודה שקו הרכבת "נמצא בהרצה".