סערה בתכנית הבוקר של ניב רסקין: הפעילה למען זכויות בעלי החיים, טל גלבוע, שידועה במערכת היחסים הקרובה שלה עם בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, הגיעה הבוקר (שלישי) לתכנית של ניב רסקין בערוץ 12. ברקע הסערה האחרונה סביב נתניהו הצעיר, שכינה את אופירה אסייג "בהמה גסה" ואת אמנון אברמוביץ' "פח אשפה", הגנה גלבוע על ידידה הקרוב ואמרה כי "אני פגשתי אדם אחר מאשר מה שמתואר בתקשורת, בן אדם אחר לחלוטין. כשפגשתי אותו בפעם הראשונה ושמעתי אותו מדבר, הייתי בהלם מהניגודיות הזו. יאיר שאני מכירה זה ממש לא יאיר מהתקשורת, הכעס הזה והפוסטים זה לא מה שנקרא "קופץ בחלל הריק". הבן אדם הזה עובר ממש התעללות, בלי סוף. יום יום".


לדבריה התפרץ משה דץ, שתקף את גלבוע, ומיד החל קרב צעקות. "את לא מתביישת? לאישה שיש חמלה לחיות, אין חמלה לבני אדם? התקשורת לא כותבת את הפוסטים שלו. התקשורת לא כתבה "בהמה מסריחה", זה הוא כתב!".
 
"לכם אין חמלה לבני אדם", הטיחה בו גלבוע. "אתם חסרי החמלה. התקשורת קורעת אותו ואת משפחתו בוקר צהריים וערב. זה נורא קל להגיד איזה אלים הוא, אבל מה עם מה שעושים לו?".
 

משה דץ: למה את לא שומעת על אבנר נתניהו? כי הוא לא כותב "בהמה מסריחה" ולא מעלה פוסטים עם סממנים אנטישמיים בפייסבוק.
"אני ראיתי יום אחד סרטון שלך, שאתה מחזיק בו שתי סברינות עם דובדבנים ועושה כאילו זה ציצי. הסתכלתי עליך ואמרתי..
דץ: אני לא עושה דברים כאלה. זה המוח שלך עושה.
"אל תרד למקומות האלה, מה שאני אומרת זה שמותר לכם לעשות הכל ובשורה התחתונה זו צביעות".


 
רסקין קטע את הצעקות וביקש להפנות לגלבוע שאלה. "כשאת קוראת שהוא אמר על אופירה אסייג 'בהמה מסריחה', ו'פח אשפה' על אמנון אברמוביץ, האם את מרגישה שזו שפה ראויה והתנהלות נכונה? האם הוא בעצמו לא מכניס את עצמו למקום שאפשר לבקר אותו?". דץ הוסיף על דבריו: "הוא סרסר בחברה שלו".
 
"יש לי שלוש בנות. אלונה, מיכאלה וגלבוע", השיבה טל. "כל אחת מהן עוברת דברים אחרים עם איך שמדברים על אמא שלהן וכל אחת מהן מתמודדת עם זה אחרת. השורה התחתונה היא שיאיר נתניהו איבד את זכותו הלגיטימית להיות בן אדם. שיא החוצפה זה שכל הזמן מדברים על 'הסתה, הסתה', ואז יש את התמימות הזו, "אבל מי כתב עליו ומי אמר עליו"? השורה התחתונה היא שהבחור הזה, יחד עם משפחתו, קורעים אותם בתקשורת בדיוק כמו את בעלי החיים בצלחות. כולם מדברים על אלימות מילולית ואיזה נורא זה, אבל אין להם שום בעיה למממן אלימות והתעללות בבעלי חיים בוקר צהריים וערב והם מעזים לדבר על אלימות".  
 
"הבחור הזה", המשיכה גלבוע לפני שקטע אותה שוב דץ, "ואני אומרת לך ברמה האישית, וזה מאוד קשה כי אני לא רוצה לפתוח את מערכת היחסים איתו כי זה ביני לבינו".
 
בתגובה להערה שזרק לעברה דץ, החל שוב קרב הצעקות, כאשר גלבוע צועקת לעברו "איזה חצוף אתה ודוחה. תת רמה. זו בדיוק הרמה, לכם מותר הכל". 

"קורעים אותם בתקשורת". משפחת נתניהו. צילום: קובי גדעון, לע"מ

 
לאחר מכן, המשיכה גלבוע: "עמדתי לגבי יאיר נתניהו היא שאנשים חצופים מרשים לעצמם לפתוח את הפה בלי סוף על בן אדם אחר, בחור בן 26, שחי מגיל אפס חיים מאוד מורכבים. אני לפני כמה שנים אכלתי בעלי חיים וגרמתי לדברים נוראיים הרבה יותר מללכת לפוסיקט ואני סולחת לעצמי. מה שאני אומרת ליאיר זה ביני לבינו, יחד עם זאת לא יכול להיות שאנשים מדברים גבוהה גבוהה על חמלה, ויש להם אפס חמלה לבחור על מה שהוא עובר. אני עמדתי איתו לא מזמן שעתיים וחצי בנמל חיפה, שם העובדים עומדים ומסתכלים על משאיות שיוצאים עם טלאים ועגלים. שעתיים וחצי אני עומדת עם המאבטחים והנהגים שלו, ואני חושבת לעצמי 'ואם מקליטים אותי עכשיו?'. הבן אדם הזה צריך לחיות עם זה".