מרים מהגר בת ה-67, הולכת הרגל שנפצעה בתאונת הדרכים ביום שבת האחרון בכפר סבא, מתה מפצעיה אחר הצהריים (שלישי) בבית החולים מאיר. עו"ד חי בר-אל, יו״ר עמותת "עוגן" לחושפי שחיתויות, ומי שמשמש כפרקליטה של המתלוננת נגד ניצב רוני ריטמן, הוא הנהג שפגע במהגר.



על פי החשד, עורך הדין הפלילי המוכר נסע לאחור בעת הגיעו לרחוב ללא מוצא, במטרה לאתר מקום חניה. לטענתו, הוא שמע קול רעש של פגיעה בזמן הנסיעה לאחור ועצר את הרכב כי חשב שפגע ברכב אחר. לגרסתו, כשירד מהרכב, גילה את המנוחה מוטלת על הכביש.

רישיונו של עו"ד נשלל ל-60 יום והוא שוחרר לביתו בתום חקירה. במשטרה עדיין חוקרים את נסיבות התאונה ונבדק חשד לפיו הנסיעה לאחור לא הייתה לצורך חנייה מיידית, אלא לצורך חנייה שראה לפני והחליט לחזור אליה. 

עו"ד חי בר-אל. צילום: דרור קרופרו


כזכור, לפני ארבעה ימים נהרג יגאל סעדון בן ה-50 לאחר שנפגע מטרקטורון ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע, והחלו בביצוע פעולות החייאה, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו במקום. הנהג החשוד באירוע נמלט מהזירה, והסגיר את עצמו למחרת למשטרה.

ביום חמישי האחרון נהרגו כפיר ושירה אביטן ובתם גאיה בת החצי שנה בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 90. כפיר ושירה, תושבי קצרין, נישאו רק ביוני בשנה שעברה. הם היו בני 28 במותם. כפיר היה נגד משמעת בצבא ועבד בעבר כמתקין מצלמות אבטחה. 

בני הזוג ובתם הפעוטה נהרגו בתאונה בין רכבם הפרטי לאוטובוס בכביש 90, בקטע הכביש שבין צומת הערבה לכיוון צפון מזרח סמוך למפעלי ים המלח. 14 מנוסעי האוטובוס, בהם הנהג, נפצעו קל ופונו במסוק מד"א ובאמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע.