רפי יחזקאל, אביה של קים יחזקאל-לבנגרונד, שנרצחה בפיגוע הקטלני באזור התעשייה ברקן לפני שבועיים וחצי, שלח היום (רביעי) מכתב חריף לשר הביטחון ליברמן, בו תקף אותו על כך שביתו של במחבל שרצח את בתו, עדיין לא נהרס על ידי צה"ל. המפגע שביצע את הפיגוע האכזרי, בו נרצח גם זיו חג'בי, טרם נתפס ומצוד עדיין מתנהל אחריו.
"מר ליברמן, לפני שבועיים וחצי ביתי הלכה לעבודה ופשוט לא חזרה. היא לא הלכה לחזית או למלחמה, אלא לעבודה. אבל כנראה שכל הארץ חזית", כתב אביה של קים, "אתה שר הביטחון. היית אחראי על הביטחון שלה. אבל כשלת. אפילו להתקשר לנחם לא מצאת זמן. אתה עסוק מדי כנראה. מאז הפיגוע דממה. אף אחד בצבא והמערכת לא מעדכן אותנו בכלום. הכל אנחנו שומעים אחרונים מהתקשורת במקרה הטוב. את בית המחבל כמובן לא הורסים, כי משפחת המחבל מתנגדת ואת המחבל לא תפסו". 
עוד הוסיף: "לסייענים של המחבל עושים כלום. במקום למוטט את הבתים של הסייענים שיהיה ברור שלמי שמחביא את הנבלה משלם לא עושים כלום. 

לגרש את משפחת המחבל - כמובן שלא. בקיצור, כלום אחד גדול. אנחנו דורשים ומגיע לנו תשובות ממך. מדוע לא הורסים לגמרי את בית המחבל במלואו? ומיד. מדוע לא הורסים את בתי הסייענים שעוזרים לרוצח ותומכים בו. מדוע לא מגרשים את משפחת המחבל?"

הפיגוע בברקן
 
שי גליק, מנכ"ל 'בצלמו', שמלווה את המשפחה השכולה, מסר: "אנחנו דורשים מיידית משר הביטחון לשנות את צו ההריסה מצו חלקי למלא ולהרוס מיידית את בית המחבל. לא ייתכן שמשפחת המחבל תגיש השגה וצה"ל מחליט להקפיא את ההרס. בנוסף להרוס מיידית את בתי הסייענים בתי המסתור של המחבל כפי שצה"ל בעצמו הצהיר שמי שיחביא את המחבל יענש".

כזכור, המחבל, אשרף נעאלוה בן ה-23, תושב הכפר שוויכה הסמוך לטול כרם, שעבד כחשמלאי במפעל "אלון מתכת" בברקן, הוזמן לתקן תקלה במשרד שבקומת ההנהלה. באמצע הטיפול בתקלה הלך לבקש אזיקונים מהמחסנאי, עלה עם נשקו, כפת את ידיה של יחזקאל ופתח בירי לעבר מי ששהה במקום. שעות ספורות לפני שיצא לבצע את הפיגוע הוא כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אלוהים, תבשר לי את הדברים הטובים ביותר, כי אתה הטוב ביותר". ביום השנה לטבח סברה ושתילה, לפני חודשים אחדים, כתב: "לא נשכח, לא נסלח".
אחיו של המחבל נעצר מיד לאחר הפיגוע עדיין ונחקר על ידי השב”כ במטרה לבדוק אם היה מעורב בתכנון הפיגוע ואם ידע על הכוונה של אחיו ויכול היה לעצור בעדו. אחותו של המחבל שוחררה לאחר חקירה קצרה, לאחר שלא עלו ראיות מחשידות כי ידעה על כוונת אחיה לבצע את הפיגוע הרצחני או שהייתה לה בזה יד. מעדויות שנגבו בחקירה עלה כי מי שנורה ראשון הוא חג'בי. אחר כך נתקל המחבל ביחזקאל כשניסתה לברוח מהמקום. הוא הורה באיומי רובה לעובד ניקיון פלסטיני שהיה במקום לאזוק את קים, ואז ירה בה למוות.