תאונת פגע וברח נוספת: הולכת רגל כבת 60 נפצעה היום (שני) באורח אנוש לאחר שנפגעה מרכב בכביש 461, סמוך לתחנת הדלק בצומת סביון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שיבא כשהיא מונשמת.



בוחני תאונות הדרכים של מחוז ת"א שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות התאונה, ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונת פגע וברח, כך שהנהג ככל הנראה לא נמצא במקום ולא סייע לפצועה. 



חובש מד"א, אייל עטיה, סיפר על ההתרחשויות בזירת האירוע. "על הכביש, סמוך לתחנת הדלק, שכבה אישה כבת 60 מחוסרת הכרה עם חבלת ראש מדממת קשה", אמר. "יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים והנשמה והיא פונתה במהירות לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים כשמצבה קריטי."


מוקדם יותר הבוקר, הוזעקו כוחות ההצלה לכניסה לכפר קרע, שם התקבלה קריאה על תאונה קשה בין שלושה כלי רכב. לאחר ההגעה למקום התברר כי ישנו פצוע קשה, אשר עבר החייאה במהלך האירוע, אולם למרות הניסיונות, בסופו של דבר הוא מת מפצעיו. שלושה אנשים נוספים נפצעו בדרגה קל ובינוני.

אמש אירע מזל גדול באירוע שהסתיים בנס ללא נפגעים, לאחר שבמהלך פעולות אכיפה על כביש 1, זיהו שוטרי אגף התנועה משאית שנעה לכיוון מערב באזור מחלף שורש כאשר נהג המשאית מוציא את ידיו דרך החלון וסימן בבקשה לסיוע. השוטרים שנסעו במקביל אליו במהירות של 90 קמ"ש לערך הבינו מהנהג כי הוא מסמן שאבדו הבלמים במשאית, ואין לו אפשרות לעצור וככל הנראה מדובר באירוע של סכנת חיים ממשית לנהג, ולכל משתמשי הדרך בסביבתו.
 
במהלך הנסיעה בירידות התלולות הצליחו השוטרים לפנות נתיב נסיעה "סטרילי" לנהג המשאית ולשמור על מרווח בין כלי הרכב הנוספים שנעים עמו על הכביש. לאחר מספר ק"מ הצליח הנהג, בסיוע והכוונה של השוטרים, לעצור את המשאית במחלף לטרון ללא נפגעים בנפש או ברכוש. בבדיקה הוברר כי הנהג, תושב אזור המרכז בן 36, נוהג על המשאית עם ליקויי בטיחות ותקינות חמורים. בסיום בדיקת התקינות המשאית הושבתה ורישיון הנהיגה נפסל ל-30 ימים עקב הליקויים שנמצאו וסיכון כלל משתמשי הדרך.