יהודה משי זהב, ראש זק"א, אמר בזירת התאונה המחרידה שאירעה בכביש 90 סמוך לים המלח, בה נספו זוג הורים וששת ילדיהם, כי "אני למוד ניסיון. חוויתי וראיתי ב-30 שנה האחרונות את כל סוגי הפיגועים והאסונות. אבל, גם היום כשאני מגיע למקומות כאלה, אני לא עומד בזה. אין כבר את תעצומות הנפש האלו. לא יודע איך המתנדבים עומדים בזה. בזמן האחרון אנחנו מקבלים את זה בכפולות, רק לפני שבוע וחצי טיפלנו פה
יהודה משי זהב על התאונה בכביש 90. צילום: נתי שפירא
במשפחה שלמה שנספתה בתאונת דרכים. לפני שבועיים שני ילדים שנשרפו בבית"ר עילית. לפני כמה ימים, היה את הפיגוע בפיטסבורג שטיפלנו"."ועכשיו, שמונה נפשות, שישה ילדים, זוג הורים, על מה? על חוסר של תשומת לב? רגע אחד לא להסתכל בטלפון, לא לסמס, לא לענות. תראו את התוצאות. תשאלו אותנו, מתנדבי זק"א, תראו את המחיר, זה לא שווה".

"על מה ולמה? עם ישראל, תתעוררו, קצת תשומת לב", אמר. "גם בכביש הארוך הזה, כביש ערבה, כל כך הרבה הרוגים וחללים. הכל כתוצאה מתשומת לב. אין פה שום סיבה, טווח ראייה, כביש מסודר ומסומן, רק חוסר תשומת לב. אני לא רוצה להאשים, אבל היה כאן היסח הדעת של שנייה אחת ותראו את המחיר והתוצאות. אנא, רחמו, אין לנו כבר כוחות לטפל בדברים האלה".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס גם הוא לתאונה הקשה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות. היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".




שר החינוך, נפתלי בנט, כתב כי "אמא ואבא, שישה ילדים, אינם. חיים שלמים שהיו ואינם. חלומות, אהבות, חתונות, ילדים, נכדים, שמחות ורגעי עצב - הכל כבר לא יהיה. בגלל תאונת דרכים. ראוי שכולנו נשתדל עוד יותר לנהוג בבטיחות, לחגור חגורות, להתרכז, להתרחק מהטלפון. חיים ומוות בידינו. תהי נפשם צרורה בצרור החיים".