הלווייתם של שמונת בני משפחת עטר, שנספו אתמול בתאונה הקשה בכביש 90, תיערך היום (רביעי) ב-14:30 בבית העלמין בנתניה. בתאונה נהרגו אם המשפחה שושי, בעלה יריב וששת ילדיהם: יעקוב ישראל (12), עטרת (11), איילה (9), מוריה (7), ידיד (5) ואביגיל (3).

מרים דדון, חברתה הטובה של שושי, סיפרה הבוקר בגלי צה"ל על האישה שנספתה יחד עם משפחתה: "הייתי אמורה להיפגש איתה היום. אתמול  התאספנו, החברות לעבודה, כדי לחזק ולבכות ולהעלות את שושי. היא היתה חסרה במעגל אבל היתה נוכחת לגמרי. בשבילי היא היתה אי של שפיות. אם הייתי בסערה היא היתה זו שמרגיעה". 
"שושי תמיד היתה מסנגרת, החשיבה שלה תמיד היתה לטוב, לא יכול להיות שיש רוע בעולם", אמרה דדון. "היא היתה למודת אתגרים ולא היו לה חיים פשוטים. היא בנתה את חייה בצורה מעוררת התפעלות". דדון הוסיפה: "שושי עלתה מאיראן והתייתמה מהוריה. היו לה ארבעה אחים והיא שימשה להם כאם וגידלה אותם".

"שושי ויריב בנו ביחד קן נפלא של חסד ונתינה, בלי זרקורים או שום דבר. גידלה שישה ילדים מדהימים, בסוף השנה היו אמורים לחגוג בר מצווה ליעקב ישראל. אם היתה יושבת ומקשיבה לנו, היא היתה אומרת איזה שטויות את מדברת".