גבר בן 50 נשרף למוות הבוקר (חמישי) בשריפה שפרצה בבניין קומות בקריית ים. הדליקה פרצה בדירה בבניין בן שלוש קומות ב-11:30 בבוקר ברחוב משה שפירא בעיר. כוחות הכיבוי השיגו שליטה על האש אך חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של גבר שאותר בדירה כשהוא ללא סימני חיים. המשטרה ושירותי הכבאות פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. זהותו של ההרוג טרם הובררה בשל מצב הגופה הקשה. 
חובש רפואת חירום במד"א, אבירן מאיר, סיפר: "כשהגענו לבניין חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו לכבות את השריפה שבערה בדירה בקומה הראשונה. מיד כשהתאפשר בוצעה סריקה בדירה ובמהלכה אותר גבר כבן 50 מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

השריפה בקריית ים. צילום: דוברות מד"א
כזכור, בת 65 נהרגה לפני כשבוע וחצי בשריפה שפרצה בחצר אחורית של מבנה חד קומתי, הצמוד למחסן, ברחוב יום טוב 1 בשוק הכרמל בתל אביב. בשעה שש בבוקר הגיעו צוותי כבאות למקום, עקב דיווח על השריפה, והוציאו את הלכודה מהמבנה כשהיא ללא הכרה. בסופן של ביצוע פעולות החייאה נקבע מותה של האישה במקום. כמו כן, כוחות כבאות והצלה השיגו שליטה על השריפה. המשטרה עיכבה לחקירה את האחיה של האישה, בן 58, לצורך בירור נסיבות האירוע כאשר נבדק הכיוון הפלילי.