אזהרה מפורשת: סגן היועץ לביטחון לאומי איתן בן דוד ביקש משליחו של נשיא צרפת, שהגיע ביום שני ללשכת ראש הממשלה בירושלים, כי צרפת תעביר מסר אזהרה לנשיא לבנון סעד אל-חרירי. על פי הדיווח שפורסם הערב (חמישי) ב"חדשות עשר", הוא מסר לשליח הצרפתי כי "ישראל מבקשת שצרפת תמסור לנשיא לבנון כי עליו לפעול לסגירת מפעלי הטילים המדויקים של חיזבאללה. 

דיפלומט מערבי שמעורה בתכני הפגישה, אמר שהמסר היה כי "ממשלת לבנון צריכה להיזהר בכל הנוגע למפעלי הטילים של חיזבאללה. אם הנושא לא יטופל באמצעים מדיניים על ידי ממשלת לבנון, ישראל תפעל בעצמה". הוא הוסיף כי בן דוד לא נתן לשליח הצרפתי דד-ליין מוגדר, ואמר שישראל מוכנה להמתין בסבלנות ליישום פתרון דיפלומטי. נוסף, הודגש כי ישראל אינה מוכנה שתימשך הקמתם של מפעלי הטילים נפעל במידה והיא תימשך. מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "לא מתייחסים לתכני פגישות סגורות".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף את קיום המפעלים בשטחי לבנון, בנאום שנשא בעצרת האו"ם. "אנחנו בישראל לא צריכים קריאת השכמה כי איראן מאיימת עלינו כל יום. העסקה הזו לא משכה את המלחמה רחוק יותר, אלא קירבה אותה לגבולותינו. בסוריה, איראן מנסה להתבסס צבאית. בעזה, איראן מחמשת קבוצות טרור לירות עלינו נשק. בלבנון, איראן תומכת בחיזבאללה בבניית מתקנים סודיים וטילים מדויקים שיוכלו לפגוע בעומק ישראל. טילים עם דיוק של 10 מטרים", אמר.
 
הוא הוסיף: "חיזבאללה משתמש באנשים התמימים בביירות כמגנים. הם בנו מתקני טילים ליד מתקן התעופה של ביירות. הינה תמונה ששווה 1000 טילים", אמר נתניהו, והציג תמונה המציגה את מתקן טילים בלבנון. "תראו את זה, צמוד למתקן יש מגרש כדורגל. יש לי הודעה לחיזבאללה - ישראל יודעת מה אתם עושים ואיפה אתם עושים, ולא תיתן לכם להתחמק מזה".