"מה זה חפותו? הוא אף פעם לא הכחיש שהוא אכן התכוון להתנקש ברבין. הוא ראה בזה את הסיכוי היחיד לעצור את הסכם ההתאבדות של אוסלו". כך כתבה לריסה עמיר טרימבובלר, רעייתו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה, בפוסט בפייסבוק. עמיר-טרימבובלר ענתה לשאלות שהופנו אליה לאחרונה בדף הפייסבוק שלה לגבי "הקשר של יגאל עמיר לרצח רבין" ותיאוריית הקשר שלפיה השב"כ התכוון להחליף את הכדורים החיים באקדחו לכדורי סרק.

"מהי טענת חפותו? הוא הופלל? הוא ירה קפצונים להפחיד את רבין? או היה חלק מביום רצח? או שבאמת היה אזרח עצמאי שרצה לרצוח את רבין ופשוט לא הצליח? אנא פתרי תעלומה זו", נשאלה לריסה. "בזמן שהוא ירה הוא לא חשב שזה כדורי סרק", כתבה. "ועד היום הוא לא יודע מה זה היה, ואם זה כדורי סרק, אז מתי החליפו לו אותם באקדחו".
"אבל היו שם דברים מאוד מוזרים שבשום פנים ואופן לא עולים בקנה אחד עם הגרסה הרשמית. אז מבחינת החוק הוא לא חף מפשע, אבל זה לא רצח, זה ניסיון לרצח, וכמובן, זה לא מאסר עולם. גם היום יגאל מאמין בצדקת דרכו. הוא מניח שלא הייתה שום אפשרות אחרת לעצור את התהליך, ואם מה שקרה בכיכר עזר לעצור אותו או לא, זה רק הקב"ה יודע, נדע בעולם הבא. וזו הסיבה למה יגאל עדיין מחזיק מעמד, למרות כל הרדיפות מצד הממסד ולמרות 23 שנה בבידוד. "אבל מבחינה חוקית פורמלית", טוענת עמיר טרימבובלר, "אין שום סיבה שהוא יישאר במאסר כל חייו, במיוחד שהוא היחיד שעליו יש את החוק (הרטרואקטיבי) שאסור לקצוב את עונשו".

מי שעוד התייחס בפייסבוק לרצח רבין, ובעיקר לימי הזיכרון שאחריו, הוא יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ששיתף פוסט של נרי אבנרי, מפעיל האתר “ארכיונרי”. בפוסט נכתבה ביקורת בוטה על ריבוי ימי הזיכרון לרבין, בהשוואה לימי הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולשואה. “פרופורציות – 24,000 חללי מערכות ישראל – יום זיכרון אחד”, נכתב בפוסט. “שישה מיליון חללי שואה - יום זיכרון אחד. רצח רבין – 10 ימי זיכרון...”.