לאחר הפוגה קלה, הגשם חוזר בסוף השבוע: ממטרים מקומיים מלווים בסופות רעמים, צפויים מחר ובשבת בעיקר במזרח הארץ ובדרומה. בנחלי הדרום והמזרח קיים חשש לשיטפונות. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר. לאור תחזית מזג האוויר של השירות המטאורולוגי הצופה הצפות, רשות הטבע והגנים קראה לציבור המטיילים להקפיד על כללי הבטיחות ולהימנע מלקיחת סיכונים מיותרים. 
כמו כן, חל איסור מוחלט להיכנס לכל המסלולים באפיקי נחלים ובאגני הניקוז בהם קיים חשש לשיטפון ואסורה כניסה וחציית של אפיקי הנחלים ברגל וברכב עד לירידה מוחלטת של מפלס המים.

גם במשטרה פרסמו קריאה לציבור לשמור על כללי הבטיחות במהלך הסופ"ש החורפי הצפוי. במשטרה ציינו כי "מפאת סכנת החלקה בכביש , על הנהגים לנהוג בזהירות מירבית ולהימנע מלנסוע בצירים בהם ישנן הצפות/שיטפונות וסכנת החלקה וטביעה. יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי מזג האוויר ותנאי הדרך". 
 
"על הנהגים להקפיד בטרם הנסיעה ברכב על תקינות האורות וניקוי הפנסים, כמו כן להדליק אורות בזמן הנהיגה. אין לבצע עצירות פתע ויש לשמור מרחק מהרכב שמלפנים. תשומת לב מיוחדת יש לתת להולכי רגל, תוך מתן זכות קדימה. יש להיות מרוכזים היטב בנהיגה ולהימנע מכל היסח דעת לרבות שימוש בטלפון נייד או שליחת הודעות, במקרה הצורך יש לעצור בצורה בטוחה בצד הדרך. חל איסור לעצור בשול הדרך ובמקום שאינו מיועד לכך, הדבר מהווה סכנה לרכבים החולפים. במקרה של תקלה ברכב, יש להדליק אורות מהבהבים, ללבוש אפוד זוהר, להציב משולש אזהרה, לעבור אל מעבר למעקה הבטיחות ולהתקשר למוקד 100".