מסוק חיל האוויר של טייסת "החרב המתהפכת" ועליו לוחמי יחידת 669, איתר וחילץ בשיתוף עם יחידת חילוץ "מגילות", ארבעה מטיילים שנסחפו אמש בנחל אוג. מטייל אחד פונה לבית חולים ושלושה נוספים חולצו ללא צורך בטיפול רפואי. 


כמו כן, גם הערב (שבת) מסוקי חיל האוויר ועליהם לוחמי יחידת 669 פעלו לאיתור וחילוץ מטיילים שנסחפו בנחל ערוד. מרשות הטבע והגנים נמסר כי הפקחים טיפלו במהלך סוף השבוע במספר אירועי חילוץ מטיילים, אשר חמישה מהם כללו נפגעים, וחלקם התבצעו בסיוע מתנדבי יחידות חילוץ ,מד"א וחיל האוויר. 
ממעוף הציפור: חילוץ המטיילים בנחל אוג

לאחר אחת מפעולות החילוץ, דווח על קבוצת מטיילים נוספת שנעדרת, ובמהלך החיפושים אחריה נמצאו שתי מטיילות נוספות חולצו בשלום על ידי מתנדבים מיחידת החילוץ הר הנגב. בסופו של דבר, לאחר חילוץ המטיילות, הודיעה המשטרה כי מבצע החילוץ הסתיים וכי אנשי יחידת החילוץ הר הנגב פעלו לרישום המטיילים שנותרו באזור הנחל ולא נזקקו לחילוץ. מבית החולים סורוקה נמסר כי הפצוע שהובהל אליהם סובל מחבלות יבשות ומצבו יציב. הוא מטופל במיון הכירורגי. 
 

בתוך כך, כביש 90 באזור נחל קידרון נסגר לתנועה בשני הכיוונים לאחר שאתמול מקטע ממנו קרס כתוצאה מהצפה וזרימת מים חזקה. בתיעוד מהמקום נראה הרגע הדרמטי בו נפער לשניים הכביש, בו ארעו מספר תאונות דרכים קטלניות בשבועות האחרונים.
במשטרה פרסמו קריאה לציבור לשמור על כללי הבטיחות במהלך הסופ"ש החורפי הצפוי. במשטרה ציינו כי "מפאת סכנת החלקה בכביש , על הנהגים לנהוג בזהירות מירבית ולהימנע מלנסוע בצירים בהם ישנן הצפות/שיטפונות וסכנת החלקה וטביעה. יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי מזג האוויר ותנאי הדרך".