אביו של סגן הדר גולדין, שמחה, התייצב הבוקר (רביעי) במעבר כרם שלום ביחד עם אנשים נוספים במטרה לחסום את משאיות הסחורה שעוברות לרצועת עזה. זאת, במחאה על הפסקת האש שהוכרזה אמש לאחר יממה בה שוגרו מעל 400 רקטות לעבר יישובי העוטף, שהובילו לעשרות פצועים ואף להרוג פלסטיני באשקלון. "אני נמצא בכרם שלום, יש פה המון אנשים שהתאספו ועוצרים את המשאיות, בעיקר משאיות של סוחרים", אמר גולדין לגל"צ. "יש כאן תושבים מהעוטף ומקריית אתא. הגיעו מכל רחבי הארץ". 

"ראש הממשלה נתניהו הפך אותנו למדינה של פראיירים, ובמזרח התיכון זה מסוכן מאוד להיות פראייר", תקף. "הוא מסכן במודע את חיילי צה"ל ואת האזרחים, כי החמאס לא שילם שום דבר על חטיפת החייל. אם היו חותמים על הסכם הפסקת אש והיו דורשים ומקבלים בחזרה את החיילים, שלזה ראש הממשלה גם התחייב, התמונה הייתה נראית אחרת. לא היינו נראים כפראיירים. המצב הולך ונעשה קשה משבוע לשבוע".
כמה זמן תהיה בכרם שלום?

"כל זמן שהמשטרה מאפשרת לנו לחסום, אנחנו נהיה פה. אני אמור להרצות היום בפני מכינות באזור של עוטף ישראל, שקוראים לו עוטף עזה אבל הוא עוטף ישראל. אני צריך לחשוב מה להגיד לחברה במכינות שאמורים להתגייס עוד שנה. שתיפלו בקרב לא יחזירו אתכם? זה מה שאני אגיד להם? שההורים שלהם יצטרכו לחכות ארבע שנים ולעשות סיבובים אצל שרי הקבינט?".


"פעם אחרונה שדיברנו עם ראש הממשלה זה היה בחודש ספטמבר והוא התחייב לכל מיני דברים שהוא לא עמד בהם. גם הוא וגם ראשי המדינה לא חשבו לדרוש את החזרת החיילים בתמורה לזה שיתנו כסף למשכורות לחמאס ויכניסו דלק לרצועה כדי שלתושבי עזה יהיה חם בחורף. זה ביזיון וירידה שלא הייתה כמוה". 
 
"הסבירו לנו בהתחלה שידברו על החיילים אחרי שיכניסו לעזה מים אוכל ותרופות", אמר גולדין בכאב. "אחר כך אמרו שצריך לטפל בביוב בעזה, אחר כך בחשמל. עכשיו מטפלים במשכורות וכבר מדברים על הכנסת סולר לעזה. החיילים יורדים בחשיבות שוב ושוב, ואחרי הפסקת האש הזו, עליה הכריזו אתמול, החיילים כבר נמצאים בסוף הרשימה. זה מצב בעייתי שמי שאחראי לו זה ראש הממשלה נתניהו".

באזור כרם שלם התאספו עשרות בני אדם, הבעירו צמיגים וחסמו את דרכם של משאיות האספקה לרצועת עזה. במקום נמצא גם חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, משה פייגלין.