ניצחון גדול נרשם אמש בבת ים, עקב הצלחתו של העיתונאי צביקה ברוט שהביס בסיבוב השני של הבחירות את ראש העיר המכהן יוסי בכר. בראיון לתכניתה של אילה חסון ב-103FM סיפר היום (רביעי) על התחושות לאחר הניצחון: "בת ים רצתה שינוי וקיבלה אותו. צריך להגיד תודה לבכר על חמשת השנים האחרונות שבהן הקדיש מזמנו למען העיר, גם אם היינו חלוקים בדעותינו".



"היה לנו קמפיין לא קל וארוך שניהלתי במשך עשרה חודשים, ובסופו של דבר דווקא בגלל הקמפיין היצרי מאוד שהיה - ואמרתי את זה גם בנאום הניצחון, שביום שאחרי צריך לשלב ידיים. קראתי לכולם בבת ים להיות בלי מחנאות, בלי סכסכנות ובלי פילוגים כמו שהיה במשך המון שנים". ברוט התייחס אף להודעות שהופצו אמש, בהן נטען כי אחיו הטייס הרג פלסטינים חפים מפשע: "להכניס את אחי לעניין הזה זה היה צעד אחד יותר מידי. בשורה התחתונה, לא הסרטונים ולא ההודעות היו מה ששינה את התוצאה".  



"לא כעסתי על נתניהו לרגע"


כזכור, בסבב הבחירות הראשון הכריז ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי הוא תומך במועמד הנגדי, יוסי בכר, ראש העיר היוצא. על כך אמר ברוט: "היום ברור שהוא הוטעה וכמובן שהוא הבהיר את זה. אני מכבד ומעריך אותו. הוא התקשר אלי אמש ושוחח איתי על הניצחון. קבענו שניפגש ונעבוד יחד על מה שיש לעבוד בבת ים - ויש הרבה על מה. שנינו מסתכלים קדימה. אמרתי את זה אז ואומר גם עכשיו: לרגע לא כעסתי עליו. בסוף, הכל לטובה - לפחות מבחינתי. זה בהחלט הסתדר על הצד הטוב ביותר".



"אני בעיקר חושב על בת ים ואני בטוח ששיתוף הפעולה וההיכרות עם ראש הממשלה יביאו את הסיוע שהעיר צריכה. אתמול היה מצעד של שרים וחברי כנסת מ'הליכוד' לעיר שתמכו לכל אורך הדרך - ולא רק ברמת הסיורים בקניון, אלא מבחינת תכניות מקצועיות שעשינו איתם", הוסיף. 



באשר לאפשרות שבת ים תצטרף בקרוב לתל אביב-יפו, ברוט הבטיח כי הדבר לא יקרה, ואף גילה מהו הצעד הראשון שהוא מתכנן לעשות בתור ראש העיר החדש: "נשפר את השירותים העירוניים שכרגע נמצאים במצב בעייתי. בהמשך, נדאג לביטול שיטת המדידה החדשה של הארנונה, שהרגיזה את התושבים והקפיצה את המחיר".