בכירי עולם המשפט השתתפו אמש במכללה למנהל באירוע לכבוד פרישתו של שופט בית המשפט העליון פרופסור יורם דנציגר, חבר סגל בבית הספר למשפטים במכללה למנהל. בית הספר למשפטים ע"ש שטריקס במכללה למנהל יוציא בקרוב ספר עיון על פסיקתו הענפה של השופט דנציגר.
באירוע נכחה צמרת עולם המשפט הישראלי. שופטי העליון עוזי פוגלמן, פרופ' עופר גרוסקופף, פרופ' דפנה ברק ארז, ג'ורג' קרא.

שופטים לשעבר ובהם נשיא העליון בדימוס ד"ר אשר גרוניס המרצה במכללה למנהל, סלים ג'ובראן, צבי זילברטל, עדנה ארבל, יעקב טירקל. שופטים בכירים מערכאות נוספות, בהם נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב איתן אורנשטיין, השופטים רות רונן, תמר בזק רפפורט, בנימין ארנון, איריס לושי-עבודי ועורכי הדין רם כספי, פיני רובין, ברק טל, אביגדור קלגסבלד ועוד.

בכנס השתתפו גם הנהלת המכללה למינהל: רפי גמיש, מנכ"ל המכללה, אבי בלשניקוב יו"ר דירקטוריון המכללה, הנשיא פרופ' אורן קפלן, הרקטור פרופ' ארנה בן נפתלי ודיקן בית הספר למשפטים במכללה למינהל, פרופ' אורית פישמן אפורי. חלק מרכזי בכנס עסק בפסקי הדין של השופט דנציגר בתחום הפלילי. דנציגר עומד כיום בראש הוועדה לבחינת נושא הרשעות שווא.

בהקשר זה אמר דנציגר כי "שיעור המשפטים החוזרים בישראל מבטא קמצנות יתר. הסיבה לכך שאין משפט חוזר נובעת מכשלים מוסדיים בשיטה שלנו. אבל הדבר שמטריד אותי הוא שמשפט חוזר ניתן במדינת ישראל כשהעבירות הן עבירות קלות ולא חמורות. משפט חוזר צריך לחול דווקא על חמורות".

בהתייחס למשפט רצח תאיר ראדה ז"ל שבו היה דנציגר בדעת מיעוט וסבר שיש לזכות את רומן זדורוב מחמת הספק אמר השופט כי הוא בטוח שהוא מתנגד להוצאת הטיפול בתיק מידי מערכת השפיטה וכי "מערכת המשפט תדע לטפל במקרה הזה".
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הגיע לכנס הישר מישיבת הקבינט הביטחוני ואמר: "המשפט צריך להתנהל בבית המשפט ולא בכיכר העיר ולא ברשתות החברתיות. המקום לברר כל טענה שהיא, היא תמיד בבית משפט. בית המשפט העליון משמש כיפת ברזל משפטית לניסיונות של דה לגיטימציה".

דיקן בית הספר למשפטים במכללה למינהל, פרופ' אורית פישמן אפורי שיתפה בכך שבמשך עשר שנות כהונתו השופט דנציגר חתם על 6054 פסקי דין. היא הוסיפה כי: "הקהילה המשפטית מצטערת על פסקי הדין שלא כתב, עקב פרישתו המוקדמת. יש לקוות שהחלל שהותיר בבית המשפט העליון יתמלא בצלמו ובדרכו".
רקטור המכללה למינהל פרופ' ארנה בן נפתלי אמרה כי: "קולו הצלול והצנוע של דנציגר יחסר לנו בבית משפט, קול הספק, בין פסע להרשעה". שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, שחלק עם דנציגר את ספסל הלימודים, אמר בכנס: "בתקופה המאתגרת שאנחנו חיים, יורם נתן ביטוי הולם לערכי היסוד שלנו".