חשד כי עשרות תינוקות ויולדות נחשפו לחצבת בבית החולים מעייני הישועה, כך דווח הערב (רביעי) ב"החדשות". על פי הדיווח, גבר תושב בני ברק הגיע אתמול למרכז הרפואי כדי לבקר את אשתו שילדה שם שלשום. הוא הגיע ביחד עם אחד מלדיהם הגדולים, כבן שש, שבדיעבד התברר כי הוא חולה בחצבת. 

לפני כשבועיים, אסרו ב"מעייני הישועה" על כניסת ילדים למחלקות נשים, אך ככל הנראה האבטחה בכניסה לא מנעה מהילד להיכנס למקום. הדבר גרם לכך שכ-50 תינוקות שרק נולדו ו-15 יולדות נחשפו לסכנת הדבקה ונאלצו לקבל טיפול מונע. עוד נטען בדיווח כי ההורים ידעו שהילד חולה במחלה, שכן ככל הנראה הוא לא חוסן, ולמרות זאת בחרו להביא אותו לבית החולים. 

פרופ' מרדכי רביד מנהל בית החולים הסביר: "הילד הסתובב במקום כשעתיים וככל הנראה פיזר את וירוס החצבת בכל מחלקת היולדות. מסיבה זו, נאלצנו לחסן בחיסון סביל כ-50 ילודים, דבר שגרם לעבודה רבה. בעקבות האירוע, חיזקנו את השמירה במחלקות. מדובר באירוע חמור מאוד".

מוקדם יותר החודש דווח על חשש בבית החולים באיכילוב מכך שעשרה ילדים חולי סרטן נדבקו בחצבת מחולה סרטן אחר, שהגיע לקבל טיפול במחלקה במסגרת תיירות מרפא מאוקראינה. לאחר שאותו תייר הגיע וקיבל את הטיפול, הרופאים גילו כי הוא חולה חצבת. בבית החולים איכילוב אמרו כי הסיכוי שהילדים החולים נדבקו נמוך, שכן החשיפה אל החולה היתה קצרה. עוד נמסר כי הם יקבלו טיפול מונע בנוגדנים, כדי לנסות ולמנוע את ההדבקה.