יאיר נתניהו כתב היום (חמישי) בפרסום בדף הפייסבוק שלו כי לא כדאי ללכת לבחירות. הוא כתב: "אחי הימנים! תזכרו, ההיסטוריה תמיד חוזרת! ב-1992 הימין כעס על שמיר שהלך לוועידת מדריד. בוועידה הוא לא נתן סנטימטר לפלסטינים ולא הייתה לה שום משמעות. אך בכל זאת הימין "העניש" את שמיר והעלה את רבין (הגנרל) לראשות הממשלה".
 
"רבין כמובן לא היה יותר קשוח עם הפלסטינים, אלא הוא הביא לישראל עשרות אלפי מחבלי אש״ף, נתן להם שטח ונשק. את התוצאות הנוראות של הסכמי אוסלו אנחנו משלמים עד היום. לפני אוסלו תושבי אשקלון היו נוסעים לקניות בעזה לשבת, לא היו פיגועי התאבדות ולא היו טילים לפלסטינים. 
בשנת 2000 גנרל נוסף נבחר לראשות הממשלה, אהוד ברק. הוא יצא מלבנון, הפקיר שם למוות את בני בריתנו הנאמנים צד״ל (ועל הדרך לימד את כל המזרח התיכון שלא משתלם להיות בעל ברית של ישראל) ויצר שם מדינת טרור שנשלטת על ידי חיזבאללה, עם מאות אלפי טילים שמכוונים לכל נקודה בישראל. בנוסף הוא הציע לפלסטינים מדינה שגובלת בכפר סבא וכוללת את הכותל".


 

"ב-2005 ראש הממשלה והגנרל לשעבר אריאל שרון גירש עשרת אלפים יהודים מביתם (כולל הוצאות גופות מהקברים). השמאל הבטיח שעזה תהפוך לסינגפור של המזה״ת ובשטחי ההתנחלויות שנפנה יהיו קייטנות של ילדים יהודים וערבים. אבא שלי הזהיר שהרצועה תהפוך למדינת חמאס ושהטילים המועטים שנורו לעבר ישובי גוש קטיף, יהפכו לטילים רבים שישלחו על אשקלון, אשדוד ובאר שבע. השמאל ליגלג עליו וקרא לו המפחידן הלאומי".
 
"כעת אחי הימנים, הם מנסים באופן ציני לרתום את התסכול (המוצדק) שלכם ולהמליך פה ממשלת שמאל, בלי שתבינו זאת. הדבר היחיד שממשלה זו תעשה היא הקמה של מדינת טרור נוספת כמו עזה, רק הפעם ביהודה ושומרון, 5 ק״מ מנתב״ג ו15 ק״מ מתל אביב. ההתנקות גרמה נזק כבד לביטחון ישראל, אבל לא קטלני , בגלל שהרצועה קטנה, שטוחה ומבודדת. יהודה ושומרון הם שליש משטח ישראל, עם גבול של מאות קילומטרים עם ירדן (בניגוד לגבול הזעיר של עזה עם מצרים), והם הרים גבוהים שמשקיפים מלמעלה על תל אביב ומישור החוף".
 
"לתת לשמאל הזדמנות נוספת להמשיך את מה שהם עשו באוסלו, בנסיגה מלבנון ובהתנתקות, תהיה סכנה קיומית לישראל. בתמונה: תמונה שצילמתי שבוע שעבר בתל אביב, ברקע הרי השומרון"