משחק האומץ שהסתיים באסון:הילד בן ה-11 שנפל היום (שלישי) מהקומה ה-12 שבבניין מגוריו בקריית ים ניסה להדגים לחברו כיצד הוא מסוגל לעבור בין הממ"ד למרפסת הבית, אולם במהלך ביצוע ה"אתגר" הוא איבד את שיווי משקלו, נפל למטה ונחבל קשות בראשו. מותו נקבע מספר שעות לאחר מכן בבית החולים רמב"ם, לאחר שניסיונות הרופאים להצילו כשלו. מנהלי בתי הספר באזור צפויים לדבר מחר על הסכנות שבמשחקים כאלו, והתוצאות הטראגיות שהם עשויים להוביל אליהן. 



בדיווח של חדשות ערוץ 14 נראה סרטון שצילמה אחת הדיירות בבניין ממרפסת ביתה, מספר רגעים ככל הנראה לאחר הנפילה. בסרטון היא נשמעת אומרת לבנה: "תיזהר, תראה מה אמא שלך אומרת לך. תראה מה זה, הלך הילד. מסכן, אלוהים ישמור. מסכן הילד".

לירן קריספי מאיחוד הצלה אמר כי "הגענו למקום והבחנו בילד מחוסר הכרה. ביצענו פעולות החייאה, והוא פונה בהמשך עם ניידת טיפול נמרץ במצב אנוש לבית החולים. יחד איתנו, פעלו במקום יחידת חוסן, אשר טיפלו בעדי ראייה שחוו את האירוע הקשה הזה".

דייר אחר סיפר גם הוא לערוץ על האירועים: "קיבלתי טלפון מאשתי להגיע לבלוק. היא אמרה שקרה משהו חמור, ילד נפל מקומה 12. הילד ניסה לעבור מחדר הביטחון (הממ"ד) למרפסת, מעד ונפל".
על פי הדיווח, צוותי חינוך מעיריית קריית ים כבר שוחחו עם חבריו של הילד ומחר צפויים כאמור לקיים שיחות על הסכנה של מעשים מהסוג הזה עם כלל התלמידים.