קשישים רבים מדווחים על תחושת בדידות הפוגעת באיכות חייהם וכדי להעלות מודעות לנושא כאוב זה מתעתדת עמותת מטב להשיק בשנה הבאה קמפיין מיוחד כחלק מפרויקט "מחזירים אהבה".



לשם כך עורכת מטב תחרות ומזמינה את הציבור להציע סיסמה מרגשת ומדויקת שתוביל את מסע הפרסום. הזוכה בתחרות יקבל פרס של 1,000 שקל בתווי קנייה.



חבר השופטים כולל את מנכ"ל גיתם BBDO עידו הר־טוב, את עורך "מעריב" גולן בר־יוסף, את המייסד והשותף במשרד ייעוץ התקשורת רימון כהן ושות' רוני רימון, את מנכ"ל הג'רוזלם פוסט ואת יו"ר "מעריב" רונית חסין הוכמן, את תא"ל (מיל') אבי בניהו, מייסד בניהו־אסטרטגיה וייעוץ בע"מ, את מנכ"ל מטב ליאור שטרסברג ואת סמנכ"ל שיווק במטב שירה אהרונסון.



"הקמפיין הוא חלק מסדר היום שאנחנו מנסים לקדם למען ציבור האזרחים הוותיקים בישראל", אומר שטרסברג. "חשוב לנו ליצור מודעות לנושא הבדידות ולהדגיש את חשיבות הקשר בין הדור הצעיר למבוגר. בדידות היא לא גזירת גורל. יש הרבה דברים שניתן לעשות כדי להפחית אותה ולהתמודד איתה. הדבר הראשון שיש לעשות הוא להעלות את המודעות ולכן אנחנו מחפשים סלוגן לקמפיין שייגע באנשים".