הטרגדיה בקריית ים: הילד בן ה-11 שנהרג אתמול כשנפל מהקומה ה-12 במהלך משחק אומץ, הוא רוי מעוז פאר. רוי נהרג כשניסה לקפוץ מהחלון למרפסת בניסיון להוכיח לחבריו שהוא יכול לעשות את זה. אולם במהלך ביצוע ה"אתגר" הוא איבד את שיווי משקלו, נפל למטה ונחבל קשות בראשו. מותו נקבע מספר שעות לאחר מכן בבית החולים רמב"ם, לאחר שניסיונות הרופאים להצילו כשלו. 



השכנים אמרו לכאן ב': "ראיתי כמה פעמים שהילד עשה את זה, כמה פעמים צעקתי לו שייזהר". שכן אחר אמר: "הם לא עשו סורגים, אם היו סורגים, זה לא היה קורה". הסבא של הילד: "הוא היה ילד רגיל, נהדר. אהב ספורט, ילד שובב, אהב להשתולל".



שולמית מנור, מפקחת בית הספר בקריית ים בו ללמד רוי, אמרה בריאיון לערוץ 10: "ילד נפל מקומה גבוהה, אירוע טראגי מאוד, לבנו עם המשפחה, אנחנו כואבים איתם. זאת טלטלה גדולה לבית הספר, לשכבה, לבית ספר כולו, ולקהילה. בית הספר, מרגע היוודע האירוע, פתח את שעריו, הגיעו צוותים של זק"א, של משרד החינוך, מדריכות שפ"י חירום, ישבו עם צוות בית הספר, נערכו לאמש ועם היוודע מותו של רוי, אנחנו נערכנו גם לקראת היום לפתיחת בית הספר, ליווי התלמידים, כולם הגיעו לתת תמיכה למחנכות ולהורים".



בדיווח של חדשות ערוץ 10 אמש נראה סרטון שצילמה אחת הדיירות בבניין ממרפסת ביתה, מספר רגעים ככל הנראה לאחר הנפילה. בסרטון היא נשמעת אומרת לבנה: "תיזהר, תראה מה אמא שלך אומרת לך. תראה מה זה, הלך הילד. מסכן, אלוהים ישמור. מסכן הילד".



דייר אחר סיפר גם הוא לערוץ על האירועים: "קיבלתי טלפון מאשתי להגיע לבלוק. היא אמרה שקרה משהו חמור, ילד נפל מקומה 12. הילד ניסה לעבור מחדר הביטחון (הממ"ד) למרפסת, מעד ונפל".