ברגע אחד אתמול, קיפחו את חייהם שני צעירים, שגם הם חלק מהסטטיסטיקה הנוראית של תאונות הדרכים בישראל. ליאור אגול ויצחק יניר, נסעו לחגוג את יום הולדתה של ליאור, אך מצאו את מותם בכביש 6 ונהרגו במקום. יקיר, נגד מודיעין ביחידת מצ"ח, וסמ"ר ליאור אוגול, רכזת מודיעין וחקירות גם כן במצ"ח, חזרו מטיול בירושלים, כשהרכב שלהם, מדגם קיה פיקנטו, התנגש בעוצמה במשאית, והם נלכדו תחת המשאית. 
ליאור תובא למנוחות מחר, כשיקיר הובא למנוחות היום (רביעי) בחיפה. אמו לא הפסיקה לזעוק, וקרעה את לב הנוכחים שביקשה ממנו לקום ולחזור כשחבריו ופקודיו שגם כן הגיעו למקום, ניסו לתמוך במשפחה, שהם עצמם מסרבים להאמין שהאסון שפקד אותם, ולקח את חברם, שהיה אהוב על חבריו. דף הפייסבוק שלו התמלא באנשים שהביעו את הכאב מהמקרה.
" אני לא מאמין, איזה עצב. קשה לעכל, ובלתי נתפס. היית כל כך צעיר. ילד זהב. כבר מתגעגע אליך. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים", כתב אחד מחבריו, ואחרת הוסיפה: "עמדתי היום בהלוויה שלך, צועדת אחרי ההמון שהולך אחרי ארון ולא מאמינה שאתה, שהעברנו אצלו את כל הילדות עם פאני והקוסקוס בימי שישי לא תקום עוד, הייתם משפחה יפה שלעולם לא תהיה שלמה יותר, אתה ולילך הייתם בלתי ניתנים להפרדה והיה מהמם לראות שלמרות פערי הגילאים תמיד הייתם משענת אחד לשניה".


"בלתי ניתנים להפרדה"
 
"אמא שלך צרחה לך היום שתקום, ואני ישר חשבתי שיותר היא לא תעיר אותך. יותר לא יהיו טעם לחייה. היית הבן זקונים שלה, הפרח הקטן שהיה ברור שהיא אוהבת קצת יותר מכל אמא אחרת. כמה תמיד הייתה דואגת לך. לנצח אחי, אזכור אותך תמיד". אחר הוסיף: "היית לי הרבה יותר ממפקד, היית לי הרבה יותר מחבר". חברים אחרים הוסיפו כי הזוג היה פשוט בלתי ניתן להפרדה ולכולם היה ברור שהשניים יישארו ביחד לתקופה ארוכה.
"אח יקר, חבר אמת, לא מאמין שאני כותב עליך בלשון עבר, היית גדול מהחיים, אין מישהו שלא התאהב בך, מגנט אנושי, אתה וליאור הייתם שילוב מושלם, אנשים טובים במלוא מובן המילה, הייתה לי זכות אדירה להכיר נשמות כאלה גדולות. הלב מתרסק ולא רוצה להאמין, אתה המפקד והחבר הכי טוב בעולם שהיה יכול להיות".

אמש סיפר פרמדיק מד"א אוהד ביין, לאחר האירוע: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו, ראינו רכב פרטי מעוך תחת חלקה האחורי של משאית חונה. ברכב נלכדו הנהג ונוסעת שישבה לצידו, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם המורכב מהרכב ע"י הכבאים, הם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה ולאחר חילוצם מהרכב נאלצנו לקבוע את מותם במקום".


שלשום נהרג גבר בן 50, אישה בת 38 נפצעה קשה וגבר נוסף בן 50 נפצע בינוני בתאונת דרכים בין אוטובוס עם 10 נוסעים ושלושה רכבים פרטיים בכביש 65 סמוך למושב אילניה. הפצועים טופלו במקום ופונו לבתי החולים להמשך טיפול רפואי.