מחדל של הרכבת: עיוור שנוסע בקביעות ברכבת ישראל, נדרס לפני כשבועיים, לאחר שלא היה דייל שילווה אותו ביציאה מהרכבת והוא נפל אל הפסים, כך נחשף הערב (חמישי) בחברת החדשות. ג'ורג', לקוי ראייה שנעזר במקל נחייה, נסע לפני כשבועיים מנהריה לתל אביב. לפי הנוהל, הוא הודיע מראש לרכבת ישראל על הגעתו, כדי שיוצמד לו דייל מסייע.

"באותו יום הלכנו לטיול, עשינו כיף וחזרנו חזרה. אמרתי לדייל: 'אל תשכח אותי, אני עיוור', והוא ענה: 'אל תפחד, אתה באחריותי'. שם אותי ברכבת שהחלה לנסוע", סיפר ג'ורג'. אך בתחנת לוד הדייל לא הגיע והוא היה צריך לרדת. בעת שירד מהרכבת, החליק ג'ורג' ונפל אל המסילה. "שם התחלתי להילחם על החיים שלי. צעקתי, צעקתי ואף אחד לא בא, נצמדתי לקיר לברוח מהמוות, הצלחתי לברוח, אבל הרגל נשארה מאחור", סיפר.
אף איש צוות בתחנה או גלאי בטיחות לא הבחין במצב. כף הרגל של ג'ורג' נלכדה בין הפסים למסילה, והרכבת מחצה אותה. "אמרתי: 'אני לא רוצה למות, אני לא רוצה למות'. התחלתי לצעוק יותר ויותר, הפחד שלי היה שתבוא עוד רכבת שתגמור עליי", אמר. בשלב זה שמעה נוסעת את צעקותיו, קראה לצוות הרכבת, והם העלו אותו מהמסילה, כשכף רגלו מרוסקת לחלוטין. בימים שלאחר מכן פעלו הרופאים להציל את מה שנשאר מהרגל. "אני מקווה שאחזור ללכת", אמר. 
עורך דינו של ג'ורג' אמר: "זה אחד המקרים המצמררים ביותר שנתקלתי בהם, ב-25 השנים שאני עובד בתחום. המחדל פה זועק לשמיים, ורק בזכות תושייתו של ג'ורג' חייו ניצלו. הרכבת חייבת לעשות בדק בית". ג'ורג' הוסיף: "זה לא רק הרגל, זה פגע לי בנשמה, בהכל. צריכה להיות אחריות לדבר הזה, שהדייל יבוא מהר, אנחנו רוצים לחיות". 

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "רכבת ישראל לוקחת אחריות לאירוע, מתייחסת אליו בתשומת לב רבה, ורואה חשיבות גדולה מאוד בבדיקתו לעומק. לאחר השלמת עבודתה של ועדת הבדיקה, נסיק את המסקנות הנדרשות וניישם את הלקחים הדרושים. כולנו תקווה להחלמתו המהירה של הנוסע".