קצינים בכירים לשעבר במשטרה הודפים את הביקורת נגד מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי, המועמד המועדף לתפקיד המפכ"ל הבא של המשטרה וטוענים: "מדובר בציד מכשפות שלא יצליח ולא ייצא ממנו כלום".
 
אותם קצינים מתייחסים להחלטת הוועדה למינוי תפקידים בכירים בראשות השופט בדימוס אליעזר גולדברג, שקבעה שלשום כי על אדרי לעבור בדיקת פוליגרף תעסוקתית "כדי למנוע לזות שפתיים ועל מנת להסיר עננה המרחפת מעליו לאור תלונות שנשלחו נגדו". בהודעה שפרסמה הוועדה נכתב כי אל שולחנה הגיעה כמות גדולה של חומרים בקשר אליו - מרביתה בשבחו של אדרי, אך היו גם תלונות וביקורת שיש לבדוק.

בין מותחי הביקורת על המינוי המיועד נמנים מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, שהעביר דוח שפרסם לפני מספר שנים על אודות התנהלותו של ניצב בדימוס אדרי בתקופת כהונתו כראש אגף התנועה. כן הועלתה ביקורת על יחסיו לכאורה של המפכ"ל המיועד עם ארגוני פשיעה וכן על התנהגותו כלפי פקודותיו.
 
אלא שאת כל הטענות והביקורת דוחים בזעם קצינים בכירים שפרשו מהארגון ומכירים היטב את אדרי. "צ'יקו ייצא מזה כמו גדול ויהיה המפכ"ל הבא, למרות כל הסיפורים המשמיצים והקנטרניים שמעלים נגדו פתאום באוב", אמרו, "הוא קצין מוכשר ומוערך שגידל דור משובח של מפקדים, שמרביתם עדיין בשירות. הוא חי ונושם משטרה, ולכן המשטרה תהא המרוויחה הגדולה כשהוא ימונה, ואנחנו בטוחים שהוא המפכ"ל הבא".


אחד הקצינים הוסיף: "רוצים שהוא ילך לבצע בדיקת פוליגרף תעסוקתית כאילו מדובר במי שהתחמק מהבדיקה, אבל צ'יקו פרש מהמשטרה לפני שהבדיקה הוכנסה לארגון. הוא מיד הסכים לבצע את הבדיקה, אבל נדמה שכאן מחפשים אותו וכראיה ממהרים לפרסם תלונות נגדו, הכפשות וגם שקרים. אני הכרתי אותו אישית, הוא היה מפקד שלי בהרבה שלבים בדרך. זה קצין שיודע להתוות דרך, להוביל, להנהיג. הוא ללא ספק המועמד הכי ראוי לתפקיד. אלה שמתעסקים בזוטות דווקא כשמדובר באחד התותחים, באחד ששירת ביחידות הכי נחשבות ובתפקידים היוקרתיים ביותר, צריכים להפנים שהוא יהיה המפכ"ל הבא - והמפכ"ל הכי טוב בתולדות המדינה והמשטרה".