רון יצחק, אביה של הנעדרת נגה יצחק, סיפר הבוקר (ראשון) ב-103FM על מאמצי החיפוש אחר בתו, שנעלמה ביום רביעי שעבר לאחר מפגש עם בן הזוג שלה. יצחק אמר בתוכניתה של אילה חסון כי החיפושים אחר בתו בת ה-34 מתמקדים באזור רמת גן-גבעתיים. 
"אתחיל בתיאור של נגה. ביום שישי היא הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-34. היא אדם חייכן, לבבי וחברותי מאוד", אמר האב. "גובה 1.57 ומשקל כ-50 ק"ג. צבע עור בהיר, שיער דבש צבוע עד אזור הכתפיים עם קעקוע גדול על אחת מהכתפיים. ביום רביעי האחרון, לאחר מפגש עם החבר שלה כל אחד הלך לדרכו. היא הייתה אמורה להגיע לעבודתה בקריית עתידים בשעה 11:00 ביום למחרת אך מאז נעלמו עקבותיה. הטלפון שלה מנותק ולפי האיכון והמיקום האחרון שקיים בו החיפושים התמקדו באזור רמת גן-גבעתיים". 

כשנשאל האם הייתה בדיכאון, או רצתה לשים קץ לחייה, השיב רון: "לא, לא היה רקע של דיכאון. היו לה נפילות ועליות במצב הרוח כמו לכל אדם אבל לא מדובר במשהו קיצוני. לפי התשאול של החבר, היא הייתה בסדר, הם לא רבו באותה פגישה". 




האב הוסיף כי "חשוב לומר שהפרטים שלה, כולל תמונות, מתפרסמים בפייסבוק, אני קורא לכולם להסתכל בהם ולעדכן במידה וראו משהו. לא רק ברמת גן-גבעתיים אלא בכל הארץ". כל היודע דבר על מקום המצאה או מידע שעשוי לסייע באיתורה, מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה, או לתחנת תל אביב צפון: 03-7697444.