נהג משאית כבן 38 נהרג הבוקר (שני) בתאונה בין שתי משאיות ורכב פרטי סמוך לצומת הכניסה לניר בנים. מותו נקבע לאחר שגופתו חולצה על ידי צוותי כיבוי שהגיעו למקום. בנוסף אליו, נפצע בתאונה גבר כבן 59 באורח בינוני ושלושה בני אדם נוספים נפגעו באורח קל, קיבלו טיפול רפואי ופונו לבית החולים ברזילי באשקלון. 



כוחות משטרה שהגיעו למקום ביחד עם בוחני תאונות דרכים החלו לטפל בזירת התאונה ולחקור את נסיבותיה. המשטרה מסרה כי בעקבות האירוע, כביש 4 נחסם לתנועה מניר בנים לכיוון דרום, וקראה לנהגים שלא להגיע לאזור. 



פאראמדיק מד"א הנרי זערור והחובש איציק אמזלג סיפרו כי "כשהגענו למקום, הבחנו בתאונה קשה עם מעורבות שלוש משאיות ושני כלי רכב פרטיים שהיו מעוכים. באחת המשאיות נלכד הנהג, גבר כבן 38, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. בזמן שחולץ ע"י הכבאים, ניסינו להעניק לו טיפול, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד הוסיפו, כי "נוסע שישב לצידו, גבר בשנות החמישים, היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בחזה ובגפיים. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני ויציב, שני פצועים מהרכבים נפגעו קל ולאחר טיפול ראשוני פינינו גם אותם". 


יענקי וינברג, חובש באיחוד הצלה, סיפר כי "למרבה הצער נקבע מותו של נהג משאית לאחר חילוץ גופתו ע"י צוותי כיבוי. כמו כן, יחד עם חובשים נוספים וצוות אמבולנס של איחוד הצלה, הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לפצועים".

אמש בשעות הערב נהרג רוכב אופנוע בן 29 ממע'אר לאחר שהחליק בכביש 806 סמוך למע'אר שבגליל התחתון. על פי המשטרה, הרוכב איבד שליטה על האופנוע במהלך הרכיבה, מסיבה לא ברורה, התהפך ונהרג. חובשי מד"א שהגיעו למקום ביצעו ברוכב בדיקות רפואיות, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.