שלושה חיילים נפצעו היום (שני) בפיגוע דריסה שהתרחש בכביש 60 לכיוון כרמי צור, סמוך לצומת גוש עציון שביהודה ושומרון, כך לפי דובר צה"ל, שאישר גם כי המחבל נוטרל במהלך האירוע. "מחבל דרס ברכבו שלושה חיילים בזמן שביצעו עבודות הנדסה על ציר בין בית אומר לאל ערוב", נאמר בהודעת דובר צה"ל, "חייל אחד נפצע באורח בינוני ושני חיילים נוספים נפצעו באורח קל. אחד מחיילי הסיור ירה ונטרל את המחבל. החיילים פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים".



ממד"א נמסר כי "חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו במקום טיפול רפואי לשלושה פצועים בהכרה מלאה שסובלים מחבלות. נהג הרכב הפוגע נוטרל על ידי כוחות הביטחון, הפצועים פונו לבתי החולים כשמצבם של שניים קל ואחד בינוני".





לפני שישה ימים בלבד נדקר אהרון הלר, אזרח ישראלי בן 30, באזור הר גילה, סמוך לצומת הוואלג'ה שביהודה ושומרון, על ידי מחבל מדהיישה, שהסגיר את עצמו מאוחר יותר לידי המשטרה. החשוד, בשנות ה-20 לחייו, הועבר להמשך חקירות גורמי הביטחון, כדי לברר בוודאות את מניעיו. 


כחודש וחצי לפני כן התרחש פיגוע נוסף בצומת הגוש, בו נרצח ארי פולד בן ה-45 מאפרת לאחר שנדקר סמוך לקניון הרים. במהלך האירוע נוטרל המחבל, חליל יוסף עלי ג'ברין בן ה-17 מהכפר יטא, על ידי אזרח נוסף ששהה במקום, זאת לאחר שפולד ניסה אף הוא לנטרלו.