העיתונאי והמגיש, בן כספית, החליט לחרוג היום (שני) ממנהגו וחלק שבחים לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו בנושא מעורבותה בסוגיית האלימות נגד נשים. במונולוג פתיחת התוכנית בהגשתו יחד עם אריה אלדד ב-103FM, אמר כספית: "שבחים לשרה נתניהו. כן, אתם יכולים להוריד את הגבה בחזרה ולאפסן את השמפניה הוורודה - לא נפלתי על השכל, סתם אהבתי את זה שהיא אמרה אתמול מול המצלמות שאלימות נגד נשים זה טרור ללא קשר לאופוזיציה וקואליציה והעירה לבעלה המכהן שצריך לפעול נגד זה".
עוד הוסיף: "יחד עם זאת, עלי להוסיף כוכבית - את אותה הכוכבית שעודד בן עמי לא הוסיף אתמול בראיון החנפני עם אותה הגברת. ראשית, חשוב לזכור שבעלה של המרואיינת לא רק שלא תמך בהקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא האלימות נגד נשים, אלא התנגד לה בהצבעה בשבוע שעבר. ועוד הערה: מספר רב מאוד של נשים יצאו ממעון ראש הממשלה בתחושה שהן מוכות, מושפלות, מנוצלות וסחוטות רגשית".
כזכור, ביקורם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה אתמול בבוקר באחד מ־14 המעונות לשיקום נשים נפגעות אלימות בארץ עורר בארגוני הנשים יותר סערה מאשר תקווה. זאת, למרות הבטחתו של נתניהו, בישיבת הממשלה שהתכנסה לאחר מכן, להקים ועדת שרים בראשותו לשיפור הטיפול המניעתי בגברים אלימים. יצוין כי במהלך הביקור אתמול במקלט לנשים מוכות מתח נתניהו ביקורת על טיפול המשטרה בתופעה ואמר שהיא לא עושה מספיק מאמצים למגר אותה. במשטרה העדיפו שלא להגיב לדברים.