תוכנית "המקור" ששודרה בערוץ 10 ממשיכה לעורר גלים לאחר הווידויים של העובדים שסיפרו על הדרך בו התנהלה המערכת, בכל הקשור לסיקורו של בנימין נתניהו ורעייתו, שרה. כזכור, שאול אלוביץ', הבעלים באותה התקופה, היתווה, יחד עם אשתו, דרך בה צונזרו ידיעות לא מחמיאות כלפי ראש הממשלה. אך יחד עם זאת, דברים שהועלו בעבר לגבי כלי תקשורת אחרים, מעלים תמיהה על הדרך בה טופלו אייטמים, וצונזרו ידיעות הן בוואלה, והן בגלי צה"ל. 


סגל: 
אז ככה, בראשון בנובמבר 2017, קיבלתי מאילאיל שחר, שהייתה ראש מחלקת החדשות הודעה עם לינק לציוץ שכתב רועי עידן. 
רועי עידן: "זה היה ציוץ בו הגבתי לחיים לוינסון בטענה שהציבור כעת חשוף לבלוף של צה"ל".
אראל סג"ל: "בעקבות אותו ציוץ אילאיל שחר, יו"ר נציגת המו"ל של גלי צה"ל עדכנה אותי שאלקבץ מעוניין להיפגש עם רועי עידן וביקשה שלא אשבץ אותו לשידור לפני כן".
 

רועי עידן: "זאת אומרת בגלל ציוץ ביקורתי שלי על הבעלים של המו"ל (הצבא) החליטו להשעות אותי מהשידור. זאת למרות שלגל"צ היה חשוב לומר אחרי שאראל עזב את התחנה שהם לא התערבו בתכנים של התוכנית. אגב הפגישה שהתקיימה הייתה רק פגישת היכרות. לא ננזפתי".
 
אראל סג"ל: "אני יכול לספר שראש מערך החדשות של גל"צ, שאני מחבב באופן אישי, אמר לי אחרי ששידרתי אייטם בנושא איסור מערך החינוך בצה"ל להשמיע את השיר של בית"ר, שאם אמשיך להתעסק בצה"ל עוד יסגרו את הצבא. אני עדיין עומד מאחורי הסיפור הזה".

איתמר פליישמן: "עכשיו תורי לשתף. באחד הימים הגעתי לשדר עם אראל, ישבנו עם אחד הבכירים בגלי צה"ל על הליינאפ, הוא ראה שם של מישהו שלא רצה שיתראיין בתחנה בשם עו"ד איתמר בן גביר והפציר בנו שלא נראיין אותו. אמרתי לאותו בכיר שמדובר ברדיו ציבורי ובמדינה דמוקרטית ושהוא לא יקבע לי מה לשדר ומה לא. הוא הבהיר לי שאם אסרב לא אשדר בתחנה הזו. הוויכוח התלהם וקראתי לאותו בכיר להעיף אותי בפומבי מהרדיו וטענתי שאפנה לבג"ץ שיבחן את הנושא ויקבע אם לראש מערכת החדשות בגל"צ מותר לפטר אדם בגלל שראש הדסק לא מעוניין שאדם כלשהו יתראיין. בסופו של דבר כמובן שהראיון שודר".

רועי עידן: "בפרשת 4000 הציגו את עסקת אלוביץ' ונתניהו והתייחסו לסכומי הכספים העצומים שעמדו על הפרק. במקרה של גל"צ, הבעלים מקבל 70 מיליארד שקלים בשנה ודורש מהמו"ל שלו אפס ביקורת. לא רק בשידור אלא גם בציוצים בטוויטר".

אראל סג"ל: "אני מודה על האמת, היו לי דברים חשובים אחרים לעסוק בהם ולכן צנזרתי את עצמי מהתעסקות בצבא. כעת ברצוני להתייחס לעובדי 'וואלה'. הגעתי לאתר 'וואלה' במרץ 2016, הזמינו אותי וסגרתי חוזה. כשגיליתי את סיפורי ההקלטות והבנתי שהייתי רק פיון במשחק של אילן ישועה החלטתי לקום ולעזוב, אמנם עבדתי רק בשליש משרה אבל לעומת שאר עובדי 'וואלה', לא אנסו אותי לכתוב דברים. אדם שחושב שפוגעים בו צריך לקום וללכת. כך עשיתי גם בגלי צה"ל".
 
איתמר פליישמן: "רביב דרוקר כתב בטוויטר שמישהו אמר לו שהאהבה של ברדוגו הצילה את גל"צ ושכנראה שיש לו חברים חזקים כי הוא הגיע לשדר שם. רביב דרוקר תבע את גלי צה"ל ולמרות זאת הגיע לשדר בתחנה. אני תוהה מי הם החברים החזקים של רביב דרוקר שדאגו שיגיע לשדר בגל"צ".

אראל סג"ל: "מי שהגן עליי בתביעת ההשתקה של רביב דרוקר נגדי הייתה הפרקליטות שמגנה על הצבא, והיא לחצה עליי להתנצל. סירבתי וקראתי ללכת למשפט והבהרתי שעורך הדין שלי יהיה איתמר בן גביר. לאחר מכן הגענו לנוסח ההבהרה ולא להתנצלות. בדיעבד היום, לא הייתי מסכים להתפשר".