אושרה אסף, יו"ר עמותת זכויות השוטרים, פנתה היום (שישי) לשופט בדימוס אליעזר גולדברג, אשר עומד בראש הוועדה המייעצת למינוי בכירים, בעקבות פסילת מועמדותו של משה אדרי לתפקיד מפכ"ל המשטרה. 

"אני תמהה עד מאוד נוכח עמדתך בסוגיה", כתבה אושרת בפתח דבריה, ותהתה: "מה פסול יש במעשה של אדרי? איזו תפיסה מוסרית מרחיקת לכת ככל שתהא יכולה לשלול את רצונו של אדם לפעול בכל דרך חוקית העומדת לרשותו כדי לבלום מעשים מרושעים הנעשים נגדו, ובפרט כאלה שעיתויים אינו מקרי וניכר בהם כי כל ייעודם להזיק מן השורש?". 
"כבוד השופט גולדברג", המשיכה יו"ר העמותה לזכויות שוטרים, "ניסיונך האישי כמי שישב בוודאי במאות תיקים אזרחיים, פליליים ומנהליים, הפגיש אותך במהלך חייך המקצועיים עם מקרים וסיפורים לא מעטים בהם בוודאי התעורר בך ספק האם אדם נהג כהלכה או מכל מקום האם בחר במעשה הנכון ביותר מבין שלל אפשרויות שעמדו בפניו. אני מסופקת האם בחרת באותם מקרים לפסוק באופן שיטיל צל כבד על אדם לשארית חייו". 

"אני כותבת לך את הדברים משום שיש בי ציפייה כנה ואמיתית שאדם בעוצמתך יתבונן באומץ על החלטתו שוב, ויהיה מסוגל להבחין בניתוח השגוי שנעשה במקרה זה", הוסיפה אושרת, שחתמה את דבריה באומרה כי "דווקא הציבור לו אתה כל כך חרד, זקוק היום יותר מאי פעם למנהיגות ערכית שכוחה ועוצמתה ביכולת לומר 'סליחה, טעיתי'".