הסערה סביב מינוי המפכ"ל מסרבת להירגע: השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר הערב (שישי) בראיון לאיילה חסון ב"חדשות עשר" כי "החלטת ועדת גולדברג לפסול את מינויו של ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי לתפקיד המפכ"ל הייתה טרפוד". הוא הסביר: "אני הובלתי הליך סדור. הגשתי מועמדים ליועץ המשפטי לממשלה, הוא בחן אותם, אישר אותם, הגשתי לוועדה בהתאם לחוות הדעת של היועמ"ש ומאותו הרגע הגיעו או פרסומים בכלי התקשורת או שהועברו חומרים מהמשטרה - בעיניי חומרים לא מוצדקים". 
השר הוסיף: "אני אדם ממלכתי. אני לא בנקל הולך ואומר על מסקנות של ועדה מייעצת שאני לא מקבל אותן. אבל כשקראתי אותן, העוול שזעק מכל משפט שקראתי פשוט נתן לי מנוח והודעתי מיד שאני לא מוכן לקבל את ההחלטה". לדבריו, ההתנהלות הייתה לא מובנת. "אני לא יכול לקבל את חוסר הצדק", אמר, "אני בטוח שלא נפגע טוהר המידות של אדרי".
בתוך כך, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, שעומד בראש הוועדה למינוי בכירים, אמר הערב בשיחה עם "חדשות עשר" כי עדיין לא התקבלה בקשה לפגישה מצד ארדן. "אם ירצה להיפגש אז נשמע, קודם כל נקבל את הבקשה שהוא רוצה להיפגש. אני לא היחיד בוועדה, יש ועדה שבאופן דמוקרטי מקבלת החלטות ברוב דעות, כפי שהיה גם אמש. זאת ועדה שחבריה מדברים אחד עם השני, נקבע מה לעשות. כרגע לא קיבלתי בקשה ולא, עד כמה שידוע לי", הסביר. 

מוקדם יותר היום נמסר כי ארדן, יביא לאישור הממשלה את מינויו של מפקד מחוז דרום, ניצב מוטי כהן, לממלא מקום המפכ"ל, זאת לאחר שוועדת גולדברג פסלה את מועמדותו של משה אדרי. מהמשרד לביטחון פנים נמסר כי מינויו של ניצב כהן למ"מ המפכ"ל יהיה לתקופה של 45 יום או עד למינוי מפכ"ל המשטרה, לפי המוקדם מביניהם.
הבחירה בכהן נעשתה לאחר שסמפכ"ל המשטרה, זוהר דביר, הודיע שהוא מתכוון לפרוש בעוד כחודש וחצי מהמשטרה. לכן, אם היה ממונה לתפקיד ארדן היה נאלץ להחליף את ממלא מקום המפכ"ל פעם נוספת במקרה שבו הליך המינוי היה מתארך. כמו כן, ניתן להעריך כי העובדה שכהן פיקד על שני מחוזות גדולים (מרכז ודרום) השפיעה על החלטת ארדן.  כעת ארדן ממתין לחוות הדעת של היועמ"ש, אביחי מנדלבליט, כדי לבחון אפשרות של הגשת מועמדותו של אדרי לאישור הממשלה. בכל מקרה, השר לא יאריך את כהונתו של המפכ"ל הנוכחי אלשיך, שמסיים את תפקידו ביום ראשון הקרוב ויוצא לחופשת השחרור שלו.