הקטל בדרכים: גבר כבן 60 נהרג היום (שני) לאחר שהתהפך עם רכבו בכביש 4 סמוך למחלף יבנה לכיוון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו לאחר שכוחות הכיבוי חילצו את הנהג שנלכד ברכב כשהוא מחוסר הכרה ולא מראה סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה. 
 
חובש מד"א יונתן פרנקל סיפר כי "כשהגעתי למקום התאונה ראיתי רכב מעוך והפוך על הגג. נהג הרכב, גבר כבן 60, נלכד בתוכו כשהוא מחוסר הכרה. תוך כדי החילוץ שנעשה בסיוע כוחות הכיבוי, ביצענו בנהג בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי, אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתום פעולות החילוץ לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מוקדם יותר היום, גבר כבן 50 נפצע בינוני וסבל מחבלת בטן בעקבות תאונת דרכים בין שני כלי רכב בגילון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים נהריה. 

בשעות הבוקר, נהג כבן 40 שפגע עם רכבו בתמרורים ועלה על המדרכה ברחוב מיכאל אבי יונה בירושלים, פונה לבית החולים במצב בינוני.
 
אמש, נפגעו ארבעה ילדים מרכב בעת שחצו במעבר חציה ברחוב אבן גבירול בעיר. בין הפצועים פעוט כבן שנה וחצי מחוסר הכרה עם חבלת ראש, וילדה כבת 7 פצועה קשה עם חבלות בראש ובגפיים. שני ילדים נוספים, בני 12 ו-5 נפצעו באורח בינוני וקל. הילדים פונו לבית החולים רמב"ם. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו למקום בתאונה והחלו בחקירה.