לאחר ניצחונה של ראשת העיר בחיפה עינת קליש-רותם, שחולל מהפך היסטורי בעיר והביא להדחתו של יונה יהב, אחרי 15 שנות כהונה, עולות טענות וביקורות לגבי האיש אותה מינתה לסגנה, המשתייך למפלגת חד"ש, רג'א זעאתרה. בראיון לתכניתו של אראל סג"ל ב-103FM, סיפרו יוסי צור, אביו של אסף צור ז"ל שנרצח בפיגוע בחיפה, ודוד מגן ממפלגת העבודה בחיפה, על היכרותם המוקדמת עם זעאתרה, ודעותיהם על עמדותיו הפוליטיות הבעייתיות. 
 

צור, אביו של אסף ז"ל סיפר תחילה כי "הייתה לנו התקלות איתו כשהתחלנו להפגין נגד תיאטרון אל מידאן, שם זעאתרה היה חבר מנהל של התיאטרון, והוא החל לצעוק עלינו וקרא לנו רוצחים. אנחנו נתקלנו באיש הזה ויודעים טוב מאוד מי הוא. היום קשה לי להאמין שהוא בכלל בפוזיציה של סגן ראש העיר". מגן הוסיף: "הוא איש רב מעללים ונמצא כבר כמה שנים בכותרות במקומונים כתומך גדול של בשאר אסד. הוא נהג לארגן כנסי תמיכה באסד בתיאטרון אל מידאן בשנת 2011, ורכש לגיטימציה של שמאלנים במהלך המחאה החברתית".



סג"ל הסביר כי לצורך הראיון בתכנית הוצע גם לזעאתרה וגם לקליש להתראיין ולהגיב לטענות בתכנית, אך הם לא הגיבו להצעה. מגן טען כי "אני יודע שהוא תומך בחיזבאללה כי אני רואה את עמוד הפייסבוק שלו, יש לו המון תמונות של חסן נסראללה. מה שמביך בזה שאנשים נורמטיביים מצטלמים במושבה הגרמנית אך בתגובות רשום 'חסן המלך' ו'אוהבים אותך חסן', זו אותה מושבה שנפל עליה טיל במלחמת לבנון השנייה. מה עובר על קליש?".



עוד הוסיף מגן: "כשפניתי למבקר המדינה בנושא לא קיבלתי תשובה עד היום. האיש הזה איים על חיי, הגשתי תלונה במשטרה ופניתי לשר ארדן לבדוק מה קורה עם התלונה שלי, אך לא זימנו אותו אפילו לחקירה. אני תוהה אם האיש הזה הוא מעל החוק ומשתף פעולה עם השב"כ והמוסד. איך יכול להיות שהאיש הזה ממשיך לצמוח ולצמוח. לאחרונה הודיעו לי שהתלונה נסגרה בעקבות חוסר עניין לציבור".



לסיום, סיכם צור כי לדעתו זעאתרה אינו מייצג את אוכלוסיית הערבים בחיפה: "רק אזכיר שבפיגוע בחיפה היה מעורב ערבי שהתגורר בעיר והיה שותף מלא לחוליית חמאס מחברון, הוא סיפק להם את המודיעין והיה נפגש איתם. הוא זה שקיבל את הטלפון שהפיגוע יוצא לדרך. אנחנו יודעים מה הקיצוניות יכולה לעשות לערביי חיפה, לטעון שזעאתרה הוא נציג הערבים בעיר זה ביזיון אחד גדול".