מוטי אלון, נגדו הוגשה תלונה נוספת על הטרדה מינית לפורום הרבנים תקנה, נפגש השבוע עם רבנים בכירים, הרב חיים דרוקמן, הרב יעקב אריאל והרב שמואל אליהו וביקש לעזוב את הארץ לאוקראינה ולסיים את הפרשה, אך אלו סירבו מחשש שיקים קהילה חדשה ולא יטופל, כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות כאן. הרבנים יובל שרלו ואיתן אייזמן מפורום תקנה המליצו לתלמיד של אלון כי עדיף "להתרחק מהשיעורים שלו". הרב אליקים לבנון אמר כי "כל מה שפורסם נכון. אם השיעורים מחזקים אפשר להקשיב, אך לא ליצור קשר עם אלון".



לפי שעה, פרטים על מהות הפגיעה המינית עליה הוגשה תלונה אינם ידועים, אולם גורם הבקי בפרשה טוען כי מדובר באירוע שהתרחש בתקופה האחרונה וחזר על עצמו מספר פעמים. הרב, שהורשע בעבירות מין נגד תלמידיו בשנת 2013, קיבל על עצמו את דרישות הרבנים להפסיק לתת ייעוץ ושיעורים ברבים, כמו גם קשר אישי עם תלמידים ואף יסגור את בית המדרש שלו. 



אלון התייצב בפני הפורום והודה בנכונות התלונה, ואף התנצל בצורה כללית "בפני כל מי שנפגע". נוסף על כך הסכים אלון ללכת לטיפול פסיכולוגי על מנת למנוע פגיעות נוספות מצידו. לפני כשבוע היה אמור להעביר שיעורים בפני קהל רחב, אולם הודיע כי הוא נאלץ לבטל עקב טיסה לחו"ל שאכן התבצעה, אולם הסיפור מאחורי הקלעים הייתה התלונה הנזכרת. אתמול פורסם במהדורת "החדשות" כי הגיעו תלונות נוספות מצד תלמידיו לשעבר של הרב אלון לרבני פורום "תקנה".

בשנים 2006-2005 הגיעו לפורום "תקנה" תלונות על הרב אלון, אז רב נחשב בציונות הדתית, על כך שקיים קשרים מיניים עם תלמידיו, לאחר שלא שמע להוראת הפורום, הוגשה תלונה למשטרה בעקבות מעשיו והוא הורשע בשתי עברות של מעשה מגונה בכוח בנער בן 17, ונגזרו עליו חצי שנה של עבודות שירות, 15 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ופיצויים למתלונן.