שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיעה הבוקר (שישי) למשרדי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בלוד, כדי להיחקר בחשד לעבירות מרמה. מדובר בתת־פרשה של פרשת בזק־וואלה (4000), הנחקרת באותה יחידה, ומקורה בעדות שמסר עד המדינה ניר חפץ על התקופה שבה כיהן כיועץ בני הזוג נתניהו ודוברם.
איש העסקים רוני מאנה, מי שהיה מקורבם בעבר של בני הזוג נתניהו במשך תקופה ארוכה, והיום הוא מגדול מבקריהם התראיין לתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM וטען כי רעיית ראש הממשלה "הרסה את בעלה ואת המדינה".
האם זה עוד שחיתות של הגברת נתניהו?

"יש לה כבר עבר קבוע בלהב 433. היא כבר מכירה את המקום. הגיע הזמן שהזוג נתניהו יגידו 'עד כאן'. צריך להביא חטיבה של המשטרה בשביל לחקור את כל התיקים שלה. מי משלם את כל העורכי דין האלה? זו שיטה וזה חוזר על עצמו כל הזמן. אני יודע על הרבה מקרים שלא נחקרו ולא יחקרו. כל מי שנמצא סביב שרה נתניהו פרש או ברח בגלל הבקשות הפנטזיונריות שלה".
 
עוד הוסיף כי "מדובר באישה חולה. גם עו"ד וינרוט אמר את זה בשידור אצל אילנה דיין. השרים יודעים את זה, חברי הכנסת יודעים את זה. היא קלפטומנית. היא לא אוהבת לשלם, כולם יודעים את זה. זה בושה לאינטיליגנציה לראות את כל אלה שעולים ומגינים עליה. שיתבעו אותי דיבה. אין לי בעיה להוכיח את הדברים".

 
נתניהו צריך עכשיו להוציא מיליונים מכיסו. איך הבשורה הזו מתקבלת לדעתך בבלפור?
"אני מכיר את ביבי. הוא יגיש ערעור. אם לא יתקבלו התורמים האלה הוא יביא תורמים אחרים. לא ייווצר מצב שביבי ישלם. על 50 שקלים הם לא מוכנים לשלם. אגורה אחת לא תשולם מהכיס שלו. אני מכיר את נתניהו כמו את כף ידי - הוא נקלע למצבים שלא היה צריך להגיע אליהם אף פעם. שרה שאבה אותו לזה. לדעתי, הוא יעשה עסקת טיעון כדי לא להגיע למצבים כאלה של תשלום מיליונים".
 
אתה מציע לו להודות?
"אני מציע לו ללכת על עסקת טיעון. הוא כבר בן מעל 70. הוא כל הזמן בקמפיין. הוא כבר עייף. לביבי אסור להגיע לכתב אישום. הוא צריך ללכת הביתה. הוא צריך לנסוע לניו יורק, אוהבים אותו שם ויש לו מה לעשות".
 
למה אתה כל כך מתעב אישית את שרה נתניהו?
"היא נקמנית ברמה שאין לתאר. אני יכול לדבר בשם 500 אנשים שהיא פשוט התעללה בהם. היא עשתה לי נזק יחד עם נתן אשל בידיעתו של ביבי, שעלה לי 100 מיליון שקל. גם קיבלתי פסוריאזיס בגללה. אני לא נוקם בה, אלא פשוט משחרר את מה שאני יודע. אפשר לתבוע אותי דיבה כמו שתובעים את יגאל סרנה".