איגוד העובדים הסוציאליים ממשיך בצעדי המחאה שלו בעקבות מקרי האלימות נגד החברים בו, כאשר הבוקר (ראשון) חסמו מפגינים את הכניסה לירושלים באזור גשר המיתרים. יו״ר שדולת העובדים הסוציאליים, ח"כ איציק שמולי, הביע תמיכה במפגינים: ‫״מחאת העובדים הסוציאליים מוצדקת מאין כמותה. זה לא מוגזם לדרוש מממשלה לא לראות על השולחן בכל רגע נתון 650 תיקים של מטופלים בממוצע, וכשלא מצליחים לטפל להפוך מיד לשקי אגרוף שיכולים לספוג כל מכה או השפלה. שרי האוצר והרווחה מתבקשים להתעורר ולהידרש למשבר״.

גם היום תושבת חלק מהפעילות כאשר הפעם מדובר על השירותים באזור מרחב ירושלים. "בעקבות המשך ההתעלמות של שר האוצר משה כחלון ושר הרווחה חיים כץ ממשבר העובדים הסוציאליים, איגוד העובדים הסוציאליים מודיע על השבתת כל שירותי הרווחה ביום ראשון במרחב ירושלים,  מהר חברון בדרום עד מטה בנימין בצפון, מים המלח עד מטה יהודה ובית שמש במערב", נמסר בהודעה של האיגוד.
במסגרת העיצומים, לא תהיה קבלת קהל במחלקות הרווחה, לא יכתבו תסקירים לבתי משפט, לא יתקיימו ועדות החלטה בנושא קטינים בסיכון, לא יפעלו מרכזים לטיפול באלימות במשפחה. לא תהיה קבלת קהל של עובדים סוציאליים במשרד הרווחה לרבות קציני מבחן נוער, מבוגרים ומעצרים וחוקרי ילדים, וישבתו עובדים סוציאליים במשרד החינוך, בביטוח לאומי, במערכת הבריאות בבתי החולים, קופות החולים ותחנות לבריאות בנפש. בשעה 10:00 תתקיים הפגנה ברחבת גשר המיתרים בכניסה לירושלים בהשתתפות מאות עובדות ועובדים סוציאליים.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה לשביתה כי "אנו מצרים על כך שאיגוד העובדים הסוציאליים בחר להכריז על שביתה שתפגע בציבור כשאנו רק בתחילת הדיונים ועוד בטרם העבירו את דרישותיהם בנושא האלימות".

ביום חמישי הושבתו מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות בצפון הארץ ומאות עובדים סוציאליים הפגינו מול קריית הממשלה בחיפה ובינתיים כאשר ברשתות החברתיות הופצו מסרים המכוונים לשר האוצר, משה כחלון תחת הכותרת "כחלון - תסתכל לנו בעיניים" ותיאור גרפי של התנאים הקשים בהם נמצאים שירותי הרווחה.

העובדים הסוציאליים דורשים בין היתר אבטחה בכל שעות קבלת הקהל ומאבטחים בעלי הכשרה רלוונטית וכן עמדת בידוק ביטחוני מסודרת ונוהלי בידוק קפדניים בלשכות הרווחה, דלתות משוריינות, מצלמות אבטחה ואינטרקום, דלתות מילוט, לחצני מצוקה המחוברים למוקד חירום פעיל, מימון אבטחה מקיפה ואישית גם מחוץ למקום העבודה לעובדים שקיבלו איומים או שנמצאים בסיכון וכן ליווי ותמיכה לעובדות ועובדים שחוו אירועי אלימות.

בה בעת המאבק הוא על שיפור תנאי ההעסקה, העומסים והשכר הנמוכים של העובדים הסוציאלים בשירות הציבורי בישראל - אחד המקורות להפיכתן בשנים האחרונות של לשכות הרווחה לזירות אלימות כשעובדות סוציאליות המטפלות במאות תיקים כל אחת, פשוט אינן יכולות לתת מענה ראוי לחלק מלקוחותיהן בזמן סביר.