אם נתקלתם לאחרונה בשלטי חוצות עם הכיתוב "ביבי, הגיע הזמן להתגרש", יצא לכם לראות מקרוב את הקמפיין החדש של ארגון "מפקדים למען ביטחון ישראל", הקורא להיפרדות מהפלסטינים בהקדם. מי מממן את הארגון, ומהי מטרתו בדיוק? אלוף במיל' אמנון רשף, חבר בארגון, ענה לשאלות אלו בתכניתו של אראל סג"ל ב-103FM

"מטרת הקמפיין היא להעלות שוב את הצורך בהיפרדות מהפלסטינים, לעומת סכנת הסיפוח של יהודה ושומרון", הוסיף רשף, והסביר את העמדות הפוליטיות של הארגון: "התוכנית שלנו מפורטת מאוד בעשרות עמודים. אנחנו רוצים להשאיר את כוחות הביטחון ביהודה ושומרון ולא קוראים לפינוי של אף יישוב יהודי. אנחנו כן קוראים להקפאת הבנייה מעבר לגושי ההתיישבות והיישובים שצמודי גדר. כך נוכל לחיות בביטחון תוך שמירה על ישראל כמדינה דמוקרטית עם רוב יהודי מוצק". 

"מגמת הסיפוח שנמשכת היום עלולה לדרדר את המצב ולהוביל אותנו לאיבוד שליטה ולהגיע למצב בו הכוחות הפלסטינים יחדלו מלשתף פעולה עם צה"ל במיגור הטרור. אנחנו חוששים שמצב כזה הרשות תקרוס, ובניגוד לרצוננו נדרש להשתלט ולכבוש". כשנשאל לגבי מקורות המימון של הארגון, הסביר רשף כי "מי שתורם לנו הם יהודים פרטיים שחרדים לעתידה של המדינה ושותפים לדאגה שלנו". 

"אנחנו לא מקבלים תרומות ממדינות זרות או ארגונים סמוכי ממשלה", הדגיש. "אנחנו לא מקבלים תרומות מאנשים פרטיים שעלולים להכתים את תדמיתנו. אנחנו נדרשים לדווח על התרומות שלנו ואנחנו עושים זאת. התרומות שאנחנו מקבלים הם רק מיהודים יקרים בארץ ובחו"ל שעתיד המדינה הוא לנגד עיניהם".