גבר בן 60 נהרג בתאונת דרכים שאירעה היום (ראשון) בכביש 672, סמוך לדלית אל כרמל. הוא נפצע באורח אנוש אך לצוותי מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו בסופם של מאמצי ההחייאה. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, ביניהם אישה במצב בינוני ושלושה פצועים נוספים באורח קל. הפ טופלו על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א ופונו לבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.



אתמול נהרג אריה להב, בן 80 מקיבוץ ניר עוז שבעוטף עזה  בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 2410 מעין השלושה לכיוון כיסופים שבמועצה האזורית אשכול. נכדתו בת ה-9 ששהתה איתו ברכב נפצעה באורח קשה. צוותי מד"א פינו אותה במסוק לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע כשהיא סובלת מחבלות בראש ובגפיים.  פצוע נוסף, גבר בן 40, פונה גם הוא לבית החולים, כשהוא סובל מחבלות בחזה ובגפיים. בוחני תאונות דרכים ממרחב הנגב הגיעו למקום והחלו בחקירת האירוע.



מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי הנכדה אינה תושבת האזור ושהתה עם סבה במהלך חופשת החנוכה. עוד הוסיפו: "מועצה אזורית אשכול המומה וכואבת את מותו של אריה להב, מוותיקי המועצה, ומשתתפת בצער העמוק של המשפחה ושל קהילת ניר עוז. צוותי המקצוע במועצה מלווים בשעה זו את הישוב ואת המשפחה ומסייעים ככל שנדרש".



חובשת בכירה במד"א, איילת רם, סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב פרטים. אחד מהרכבים היה בשולי הכביש כשבתוכו שני נוסעים, הנהג היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו, ילדה שהייתה גם כן ברכב ונפגעה באורח קשה טופלה בשטח ופונתה במסוק מד"א לסורוקה יחד עם נהג הרכב השני שהיה לכוד וחולץ כשהוא סובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון".צילום: כבאות והצלה נגב צילום: כבאות והצלה נגב



ביום שישיש נהרגו אמאל אבו רקייק (19), תושבת רמלה בחודש השלישי להריונה, ובתה פאטמה, בת חמישה חודשים, בתאונת דרכים בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת. שלושה בני משפחה נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני. בני המשפחה היו בדרכם חזרה לביתם ברמלה, לאחר ביקור משפחתי בתל שבע, ואז אירעה התאונה המזעזעת. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי רכב פרטי שבו ישבו חמישה נוסעים נסע מכיוון דרום לצפון ובשלב מסוים, מסיבה שלא ברורה עדיין, תחת גשם שוטף, הוא סטה מנתיבו והתהפך דרך התעלה שמפרידה בין כיווני הנסיעה, עד שנעצר על נתיבי הנסיעה לכיוון דרום.



הפעוטה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. אבי המשפחה, גבר כבן 23, פונה במצב קשה לבית החולים כשהוא סובל מפגיעת ראש. גבר נוסף כבן 40 וצעירה כבת 18, שחולצה מהרכב, פונו במצב בינוני לבית החולים.