שירה, שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע בצומת עפרה, כשהיא בחודש השביעי להריונה, נפגשה היום (שלישי) עם בעלה עמיחי. זו הפעם הראשונה שבה השניים נפגשים, כשהם בהכרה מלאה, מאז הפיגוע. חיים, אביה של שירה סיפר על הרגע המרגש: "עמיחי הוכנס למחלקת טיפול נמרץ כשהוא על כיסא גלגלים. הוא מאוד התרגש מזה". הוא הוסיף כי ההשפעה של הפגישה נראתה במיידית על שירה. "היא עדיין קצת מטושטשת", הסביר, "כשעמיחי נכנס לחדר שלה ראינו שהדופק שלה נסק למעלה כשראתה אותו. כולנו התרגשנו".

בתוך כך, מבית החולים שערי צדק, שבו שירה ותינוקה שנולד בניתוח חירום, הכחישו את השמועות לפיהן נקבע מותו של התינוק. הסב אמר לכלי התקשורת: "המצב לא השתנה מאז אתמול בעצם, שהחיים שלו עדיין בסכנה, עדיין נאבק על החיים שלו. מסכן, תינוק קטן שנולד לא בעת, עם טראומה מאוד גדולה, עם אמא שנאבקה על החיים במצב קריטי. לצערנו הוא התחיל את החיים במצב קשה. אנחנו מתפללים שהוא ישרוד".

בבית החולים שערי צדק בירושלים עדכנו כי מצבה של שירה איש-רן בת ה-21, שנפצעה קשה בפיגוע הירי בעפרה, השתפר והיא ערה ומתקשרת עם הסביבה. גם במצבו של בעלה עמיחי חל שיפור קל והוא מאושפז במחלקה האורתופדית באותו בית חולים. מצבו של תינוקם עדיין קשה מאוד. חיים זילברשטיין, אביה של שירה סיפר בכאן ב': "מידי פעם היא מתעוררת ופוקחת עין, מגיבה, אבל מבולבלת כמובן תחת כל התרופות האלו. היה לה איזשהו דימום כנראה. ההמוגלובין שלה ירד באמצע הלילה ורצו לבדוק אם יש איזשהו דימום אשתי ואני עושים משמרות ומקווים לטוב". על נכדו אמר זילברשטיין: "הוא לא קיבל חמצן בנסיעה מעפרה לבית החולים וזה פגע בו קשות, אנחנו צריכים הרבה תפילות".
בתוך כך, כוחות הביטחון ממשיכים בחיפוש אחר המחבלים שביצעו את פיגוע הירי. בצה"ל אמרו כי "החיפושים, שנמשכו גם הלילה, מתרכזים במרחב החטיבה המרחבית "בנימין" וכוללים שימוש ביכולות מודיעיניות שונות לצד כוחות הסורקים בשטח. בין היתר, מתבצעים בידוקים מוגברים בכניסות וביציאות במרחב. צה"ל ימשיך בפעולות למציאת המחבלים עד ללכידתם".