"מזל הדדי לא התאבדה", כך מציין עו"ד ששי גז פרקליטה של המשפחה שאת שירותיו שכר האלמן של המנוחה קובי הדדי. "יש לנו חששות כבדים שהיא נרצחה ועל המשטרה לבצע את החקירה ביסודיות ובצורה מקיפה. המקום שממנו לכאורה נפלה אל מותה אינו מאפשר לבחורה כמוה להתאבד, לא הייתה לה שום סיבה להתאבד" אומר עו"ד גז ושולף נתונים חדשים אליהם נחשף ביממה האחרונה.



"ביום האירוע הטראגי, ניתן לראות בוודאות מדף פירוט של כרטיס האשראי שלה שהגיע ממש אתמול כי היא רכשה קודם לכן כרטיס רב קו לרכבת ישראל - ראשל"צ, כך שבוודאות היא תכננה להמשיך ולחיות. יתרה מכך ערב קודם לכן בשיחת סלון עם בעלה קובי, היא אמרה לו 'אנחנו עוד נטייל הרבה בעולם', כך לדבריו של הבעל שמחפש לדעת מה עומד מאחורי האירוע הזה".



במשפחתה של הדדי , מסרבים להשלים עם עמדת המשטרה לפיה מזל ז"ל, קפצה אל מותה מהבניין שבו עבדה בחברת LLD שבבעלות לב לבייב. המשפחה קוראת למשטרה להמשיך בחקירה באינטנסיביות יתרה כדי להתחקות אחר מי שעומד מאחורי המעשה. "לא היתה לה כל סיבה בעולם להתאבד. זה הזוי מה שקרה כאן".

כזכור, לפני כשלושה שבועות, נתקבל דיווח אודות נפילת צעירה מבניין משרדים הסמוך לבורסת היהלומים ברמת גן. בתום חקירה ראשונית קבעה המשטרה כי מדובר בהתאבדות. מסתבר כי באותן דקות המתין הדדי, לרעייתו בתחנת הרכבת בראשון לציון. כאשר חזר הביתה התבשר על האירוע הטראגי וסירב להאמין לבשורת האיוב. הדדי דוחה את האפשרות שרעייתו קפצה אל מותה וסבור כי מדובר ברצח.

מזל הדדי, מנהלת חשבונות בחברה של לבייב, נחקרה ימים אחדים קודם לכן במשרדי להב 433 בלוד במסגרת חקירת פרשת היהלום השחור, ששמו של לבייב נקשר אליה, אולם היא שוחררה בתום חקירה.