הקטל בכבישים: גבר כבן 27 נהרג היום (חמישי) בתאונת דרכים קשה בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 40, סמוך לצומת גורל. הנהג שנהרג הוא נהג הרכב הפרטי, שנלכד ברכבו לאחר התאונה. חובשים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה החלו בפעולות חילוץ מורכבות על מנת לשחרר את הנהג מרכבו, וביצעו בו בדיקות רפואיות תוך כדי, אך דיווחו כי הנהג היה ללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, וקבעו את מותו במקום. 



תאונת דרכים בכביש 40. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיקית מד"א בר עזר, שהייתה במקום, סיפרה: "היינו בסמוך לצומת בנסיעה מנהלתית בניידת טיפול נמרץ בדרכנו חזרה לתחנה כשלפתע ראינו אזרחים רצים לכיוון הצומת. יצאנו מהניידת עם ציוד רפואי לרכב שהיה עם פגיעות פח קשות בצידו. נהג הרכב, גבר כבן 27 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית. ביצענו בו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי אבל הוא היה ללא רוח חיים ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."



תיעוד מתוך זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



השבוע גבר בן 60 נהרג בתאונת דרכים שאירעה בכביש 672, סמוך לדלית אל כרמל. הוא נפצע באורח אנוש אך לצוותי מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו בסופם של מאמצי ההחייאה. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, ביניהם אישה במצב בינוני ושלושה פצועים נוספים באורח קל. הפם טופלו על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א ופונו לבית החולים. מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את נסיבות התאונה.